Jom Sertai Peraduan “Traveloka Fly & Win CNY Chanllenge”

Jom Sertai Peraduan “Traveloka Fly & Win CNY Chanllenge”

Jom Sertai Peraduan Traveloka “Fly & Win CNY Chanllenge” | Tahun baru 2018 telah pun tiba. Jika sebelum tahun baru sebahagian rakyat Malaysia akan meraikkan sambutan Hari Krismas tetapi selepas tahun baru juga akan tiba juga satu keraian iaitu Chinese New Year atau Tahun Baru Cina. Jika di Malaysia, pada tahun 2018, Tahun Baru Cina akan disambut pada 16 dan 17 Februari bersamaan dengan hari Jumaat dan Sabtu. Di Malaysia sudah pastinya setiap perayaan akan diraikan dengan meriah bagi agama dan budaya masing-masing. Hari perayaan juga merupakan hari cuti umum bagi seluruh rakyat Malaysia. Jadi sudah pastinya banyak aktiviti-aktiviti yang boleh dilakukan hari cuti tersebut sama ada bersama keluarga atau kawan-kawan. Mungkin pada hari tersebut, kita boleh melawat tempat-tempat menarik yang ada di Malaysia, melawat kawan-kawan atau saudara yang jauh ataupun terbang, menjelajar serta bercuti ke luar negara Bersama tersayang.

Jom Sertai Peraduan “Traveloka Fly & Win CNY Chanllenge”

Tetapi bagi memenuhi impian untuk terbang sambal bercuti di negara luar, sudah pastinya kemudahan untuk menempah penerbangan dan penginapan harus dititikberatkan. Jadi sesuai dengan tag line “Hotel & Flight Booking Made Easy” yang disediakan oleh pihak Traveloka, anda tidak perlu bersusah payah lagi untuk menempah hotel dan penerbangan. Jadi secara ringkas berkaitan Traveloka. Traveloka ialah salah satu platform tempahan penerbangan dan hotel yang terkemuka di Asia Tenggara, yang menyenaraikan lebih 100,000+ laluan dan 100,000+ hotel di Asia Pasifik. Kami sentiasa berusaha untuk memastikan anda dapat menikmati tambang penerbangan dan kadar hotel paling rendah setiap hari! Jadi sekali lagi, anda boleh bercuti dengan mudah hanya dengan Traveloka.

Kita juga mungkin pernah dengar beberapa lagi platform yang sama dan seakan Traveloka. Jadi mengapa anda mesti tempah menggunakan platform Traveloka? Ini kerana Traveloka menyediakan penyelesaian menyeluruh iaitu membuat tempahan tiket penerbangan dan hotel murah di Asia Tenggara dan pada masa yang sama dengan penjimatan hebat. Selain itu juga, Traveloka menyediakan harga yang terbaik iaitu harga yang paling kompetitif untuk tiket penerbangan dan hotel di Asia Tenggara. Akhirnya, platform ini megenakan harga jujur tanpa caj tersembunyi. Makanya, apa yang anda lihat, maka itulah yang anda bayar. 

Manfaat yang anda peroleh daripada Traveloka sendiri seperti, 

1. Menyediakan transaksi dalam talian yang selamat
Keselamatan dan privasi transaksi dalam talian anda dilindungi oleh teknologi RapidSSL yang sah. Terima e-tiket atau baucar hotel secara terus dalam emel anda.

2. Hasil carian yang paling meluas
Perbandingan tiket penerbangan dan hotel murah tidak pernah semudah ini. Cari hotel terbaik dari yang bajet hingga ke hotel 5 bintang, dan jenama seperti Tune Hotel, Ibis Hotel dan juga syarikat penerbangan seperti Malaysia Airlines, Malindo Air, Tigerair, Firefly, AirAsia dan banyak lagi.

3. Kad Saya, penempahan pantas, pembayaran selamat
Jimat masa dengan mendaftar butiran kad anda sekali sahaja untuk tempahan akan datang. Jangan risau, maklumat kad anda dilindungi sepenuhnya untuk keselamatan data.

4. Khidmat Pelanggan 24/7
Perlu bantuan? Hubungi mereka pada bila-bila masa melalui emel, telefon atau perbualan langsung.
5. Urus tempahan dalam talian anda

Log masuk untuk mengakses e-tiket/baucar hotel pada semua peranti anda, menerima tempahan atau membuat permintaan bayaran balik dalam talian.


Traveloka Fly & Win CNY Challenge

Sempena Tahun Baru Cina yang akan datang, pihak Traveloka akan mengadakan contest Traveloka Fly & Win CNY Challenge. Cabaran ini akan berlangsung daripada 22 Januari sehingga 28 Februari 2018. Setiap pertandingan pasti disediakan hadiah bagi pemenang, jadi sebelum saya bagi tahu bagaimana anda mahu menyertai pertandingan ini, saya akan bagi tahu dulu apa hadiah yang ditawarkan oleh pihak Traveloka

Terdapat 3 Hadiah Utaman yang akan dimenangi:

  1. Pemenang Hadiah Utama akan memenangi perjalanan 6 hari 5 malam di Seoul (Penerbangan dan penginapan sahaja) untuk 2 orang.
  2. Tempat ke-2 akan memenangi perjalanan ke 5 hari 4 malam di Phuket (Penerbangan dan penginapan sahaja) untuk 2 orang.
  3. Tempat ke-3 akan memenangi perjalanan ke 4 hari 3 malam di Langkawi (Penerbangan dan penginapan sahaja) untuk 2 (dua) orang.
  4. Selain itu juga, jika anda berkongsi Traveloka FLY & Win CNY Challenge ini di facebook sendiri, anda juga berpeluang untuk mendapatkan baucer Traveloka RM1000 untuk 2 pemenang.
Jadi anda sudah tengokkan hadiah yang disediakan. Ya!! Sangat lumayan dan berbaloi sampai dapat percutian percuma kan.

Jom Sertai Peraduan “Traveloka Fly & Win CNY Chanllenge”

Cara Sertai Traveloka Fly & Win CNY Challenge

Cara untuk menyertai cabaran ini sangat mudah dan anda hanya dikehendaki mempunyai perkara berikut:

  1. Anda mestilah mempunyai akaun Facebook yang sah untuk sertai cabaran ini.
  2. Anda mestilah follow facebook fan page Traveloka Malaysia.
  3. Anda dikehendaki memainkan Mini Game CNY 2018 contest
  4. Anda perlu mengisi butiran diri di halaman pendaftaran yang disediakan oleh pihak Traveloka.
  5. Anda boleh share maksimum 5 kali sehari.
  6. Anda dikehendaki mencapai skor tertinggi; hanya tiga pemenang utama yang akan dipilih untuk tiga 3 Hadiah Utama yang telah saya nyatakan di atas dan 2 hadiah untuk peserta yang share di facebook.
Jom Sertai Peraduan “Traveloka Fly & Win CNY Chanllenge”

Jom Sertai Peraduan “Traveloka Fly & Win CNY Chanllenge”


Jadi jangan lepaskan peluang untuk merebut hadiah percutian lumayan yang disediakan oleh pihak Traveloka dengan menyertai cabaran dan jangan lupa juga untuk berkongsi cabaran tersebut di facebook anda. Ajaklah saudara dan kawan anda seramai mungkin bagi menyertai Traveloka Fly & Win CNY Challenge. 

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post