Gegar Gema Vaganza 2 Telah Melabuhkan Tirai Dengan Jayanya

Gegar Gema Vaganza 2 Telah Melabuhkan Tirai Dengan Jayanya


Gegar Gema Vaganza 2 Telah Melabuhkan Tirai Dengan Jayanya | Pada sabtu yang lepas di Dewan Sri Putra Bukit Jalil telah berlangsungnya Gema Gegar Vaganza untuk musim ke-2 peringkat akhir yang merupakan acara nyanyian berkonsepkan ketuhanan telah di adakan. GGV2 seperti sebelum ini juga, di adakan selama 8 minggu yang di hoskan oleh 3 hos berbakat iaitu Fakhrullah UNIC, Fikry Ibrahim dan Siti Nordiana. Pada malam itu selain 2 juri tetap iaitu Farihin Abdul Fattah dan Oki Setiana Dewi turun dijemput seorang juri jemputan iaitu Datuk M Nasir.

Gegar Gema Vaganza 2 Telah Melabuhkan Tirai Dengan Jayanya
3 pengacara untuk GGV2

Pusingan akhir kali ini, ada 6 peserta yang berjaya melibatkan diri iaitu Fitri Haris,  Adeep Nahar, Awi Rafael, InTeam, Brothers dan Hazwani & Heliza. Pada malam akhir itu juga, mereka diberi 2 pusingan atau lagu iaitu lagu solo dan juga lagu battle. Malam itu begitu meriah dengan ditambah dengan persembahan penyanyi jemputan daripada Zamani, Nazri (Raihan) dan kumpulan Jawahir. 

Jom Kita Tengok Senarai Penuh Pemenang Gema Gegar Vaganza 2 2018


Juara - Fitri Haris (RM100,000)

Naib Juara -  Adeep Nahar (RM30,000)

Ketiga - Awi Rafael (RM20,000)

Keempat - Inteam (RM15,000)

Kelima - Hazwani & Heliza (RM10,000)

Keenam - Brothers (RM5,000)


Gegar Gema Vaganza 2 Telah Melabuhkan Tirai Dengan Jayanya

Jika di musim pertama GGV telah dimenangi oleh kumpulan UNIC. Untuk musim kedua ini, sekali lagi antara ahli kumpulan UNIC juga memenangi GGV. Jadi kumpulan UNIC ini bisa-bisa belaka. Tahniah kepada semua pemenang!!

1/Post a Comment/Comments

  1. untuk musim kali ini , tak berapa tengok sangat. macam ada something yang kurang dalam season kali ni..

    Aerill Hassan

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post