Wednesday, 9 May 2018

Selesai Mengundi Untuk PRU14 Demi Negara Malaysia

Selesai Mengundi Untuk PRU14 Demi Negara Malaysia
sumber bharian

 Alhamduilllah selesai mengundi untuk kali ke-2 bagi Pilihanraya Umum. Sebelum ni untuk PRU13 dan sekarang untuk PRU14. Kali ni aku mengundi di saluran 6 daripada 7. Dah sedikit dewasa dan pengundi ke-2, jadi dicampak ke saluran 6. Saluran 7 untuk yang pertama kali mungkin. Aku mengundi bagi Parlimen Temerloh dan Dun Mentakab dan lokasi aku adalah di Sekoleh Kebangsaan Temerloh Jaya.

Selesai Mengundi Untuk PRU14 Demi Negara Malaysia
Disekolah Kebangsaan Temerloh Jaya Sumber 
Selesai Mengundi Untuk PRU14 Demi Negara Malaysia
Bukti yang sudah mengundi. 

Alhamdulillah, proses undian tidak mengambil masa yang lama, mungkin dalam setengah jam. Semua proses berjalan lancar, kertas undian pun tiada keraguan untuk di kategorikan kepada undi rosak. Itu yang penting. Nak undi apa, terserah. Tempoh kempen sudah tamat, jadi selesai mengundi hanya menunggu pengumuman malam ini. Tapi untuk masa sebelum tamat mengundi pada pukul 5 ni, hadap la dulu jari berdakwat di facebook, twitter dan instagram dulu. hahaha


Share:

2 comments:

  1. LOL lepas mengundi tu scroll instagram Ya Allah penuh dengan gambar inai mengundi je T_T

    Erni Hasmiza

    ReplyDelete
  2. Setengah jam je menunggu. Saya tunggu sampai dua jam lebih T_T Tapi sebab nak menunaikan tanggungjawab, redha kan saja. Hihi.

    Yes, penuh gambar jari hari ni :D

    ReplyDelete