Berpeluang Dapatkan Tiket Wayang Percuma Daripada GSC

Berpeluang Dapatkan Tiket Wayang Percuma Daripada GSC

Berpeluang Dapatkan Tiket Wayang Percuma Daripada GSC | Golden Screen Cinemas atau GSC sudah kita biasa dengar di mana salah satu syarikat panggung wayang terkenal di Malaysia selain TGV, MBO dan lain-lain. Kalau sebelum ni aku ada kongsi di mana pihak GSC ada mengadakan giveaway sempena Tahun Baru China dan antara hadiahnya adalah tiket wayang pecuma. Kali ini, sekali lagi, pihak GSC bekerjasama dengan Citibank Malaysia mengadakan giveaway sempenah Hari Raya iaitu Hatch The Golden Egg melalui platfom media sosial Wechat. Giveaway ini berlangsung bermula 4 Jun - 24 Jun 2018. Hadiah selain tiket wayang pecuma bagi yang bertuah, disediakan juga sebuah telefon pintar ZTE Axon 7



Jadi jangan lupa sertai giveaway ini. Bagaimana nak sertai? Meh aku share

Cara untuk bermain Hatch The Golden Egg

  1. Anda perlulah follow account rasmi GSC (ID:GSCinemas) dan akaun rasmi Citibank Malaysia (ID:CitibankMalaysia) di aplikasi Wechat.
  2. Klik akaun Citibank Malaysia dan klik tab Promo serta klik pada Hatch The Golden Egg.
  3. Klik link yang diberi (GSC Hatch The Golden Egg)
  4. Salin participation code yang diberi.
  5. Kemudian pergi ke GSCinemas akaun dan klik dan pilih tab contest kemudian Hatch The Golden Egg.
  6. Masukkan Participation Code yang diberi tadi ke dalam akaun GSCinemas untuk memulakan peraduan Hatch The Golden Egg.
  7. Mulakan permainan dengan klik 1 antara 3 telur diberi.
  8. Korang hanya perlu klik 1 telur sahaja. Selepas itu, akan diberi jawapan sama ada berjaya dapatkan hadiah ataupun tidak. 


Berpeluang Dapatkan Tiket Wayang Percuma Daripada GSC
Gambar ini bermakna tak berjaya la. cuba lagi

9. Korang boleh bermain sekali sehari sahaja tetapi jika korang share kepada rakan-rakan, korang boleh dapatkan peluang lagi sebanyak 2 kali lagi dengan cara share di moments dan juga akaun facebook.

Berpeluang Dapatkan Tiket Wayang Percuma Daripada GSC

Sebelum ni dah beberapa kali pihak GSC buat contest seperti ini (baca sini dan sini dan sini), dan paling banyak pun aku hanya dapat 1 tiket wayang percuma je sepanjang tempoh permainan. Jangan risau ianya legit dan boleh dipercayai. Korang yang masih setia dengan Wechat tu boleh la sambil-sambil tu main permainan ni kan. Ada rezeki dapat tiket wayang percuma kan. Good luck!

2/Post a Comment/Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post