Juara Asia's Got Talent Musim Ke-3 2019



11 April 2019 telah terjawab dimana Juara Asia's Got Talent telah diumumkan. Tempoh undian daripada orang ramai telah dibuka bermula pada 4 April 2019 yang lepas sehingga 11 April ini. Kali ini juga Asia's Got Talent (GOT) lebih istimewa kerana, terdapat 2 peserta daripada Malaysia yang layak ke peringkat akhir.

juara asia got talent

Sudah kita tahu, acara ini disertai oleh seluruh penduduk di benua Asia. Jadi terdapat ramai peserta yang telah menyertainya daripada beberapa negara seperti Malaysia, Singapura, Indonesia, Vietnam, Filipina, India, Korea Selatan, Jepun dan banyak lagi. Jadi juara merupakan adalah bakat yang terbaik di antara yang terbaik di Asia. Mereka bertanding bagi merebut USD100,000 sebagai hadiah utama.

Di peringkat akhir GOT musim ke-3 ini, terdapat 9 peserta daripada pelbagai jenis bakat seperti nyanyian, tarian, magik, kiraan dan beberapa lagi. Peserta yang terlibat ialah Power Duo, Eric Chien, Yaashwin Sarawanan, MANIAC Family, NAMA, Junior Good Vibes, Shadow Ace, Siti Saniah dan Yang Shih Hao.

juara asia got talent

Malam tersebut, formatnya akan diumum top 6 dahulu, kemudian top 4 dan akhirnya top 3. Akhirnya top 2 akan dipilih dan diberi penghargaan untuk membuat persembahan buat kali terakhir sebelum pengumuman dibuat.

Akhirnya, malam tersebut sudah terjawab, bakat silap mata atau magik telah menambat hati semua peminat dan juri-juri daripada peserta Eric Chien  yang berasal daripada Taiwan. Tahniah juga juga kepada Yaashwin memberi saingan kepada peserta lain dengan mendapat tempat ke-2 Asia's Got Talent 2019.

Congratulations You deserved to be the winner! However the rest of the other finalists are just as talented. All finalists are already winners in their own talented ways.

juara asia got talent

juara asia got talent

*Jadi betullah prediction aku dalam entry sebelum ini. 

sumber: AXN


0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post