Promosi Traveloka Saleabration 2019 Kini Kembali

Traveloka Saleabration 2019

Traveloka Saleabration 2019 sudah kembali. Pastinya pelbagai tawaran dan diskaun yang akan diberi oleh pihak Traveloka kepada semua yang ingin bercuti dan melancong sama ada dalam dan luar negara.

Dalam masa kita ingin bercuti dan melancong, sudah pastinya persiapan dan perancangan harus dibuat secara teliti dan rapi. Ianya dibuat bagi mengelakkan terlebihnya bajet percutian selama berada di tempat lain. Jadi mengelakkan kejadian terlebihnya bajet, tidak terurusnya peracangan selama bercuti dan kejadian lain lagi, Traveloka dapat membantu.

Traveloka Saleabration 2019

Untuk mengelakkanya, kita harus pandai mencari flight promos dan tempahan hotel yang berpatutan mengikut bajet dan perbelanjaan kita. Disini sudah pastinya, apa yang kita mahu, pasti Traveloka ada sediakan.

Traveloka Menyediakan Keperluan Anda

Traveloka sudah tidak asing lagi di Malaysia khususnya bila bercerita berkaitan percutian dan perlancongan. Pastinya rakyat Malaysia ingin sesuatu kepuasan apabila ingin bercuti. Jika dapat harga yang murah, tempahan hotel dan flight yang mudah adalah lebih baik.

Justeru itu, Traveloka menyediakan pelbagai tawaran menarik seperti harga tiket atau flight promos yang murah sepanjang tahun, tempahan hotel dengan pelbagai pilihan, diskaun yang menarik, tawaran hadiah menarik kepada pelanggan setia, harga jujur tanpa kos tersembunyi, pembayaran yang selamat dan sebagainya. Traveloka ada semuanya.

Traveloka Saleabration 2019

Traveloka sedia memberi promosi termasuk tempahan penerbangan, hotel, pertukaran lapangan terbang atau airport transfer dan sehingga perkongsian pengalaman atau experience ketika berada di sesuatu tempat.

Kini sekali lagi, pihak Traveloka kembali dengan promosi yang lebih menarik kepada pengguna iaitu Promosi Traveloka Saleabration 2019.

Kini Sudah Tiba Promosi Traveloka Saleabration 2019

Kempen menarik ini akan tiba dan yang pastinya akan memberi banyak faedah kepada semua pengguna yang menggunakan khidmat Traveloka. Jom kita tengok sikit apa maklumat penting berkaitan dengan promosi yang dibuat kali ini.

Tempoh Promosi

Kempen ini akan bermula pada 26 Ogos hingga 27 September 2019. Pada hari tersebut, anda boleh terus ke laman web atau melalui aplikasi Traveloka dan buat tempahan. Dengan tempoh sebulan yang diberi, pastinya perancangan sudah cukup untuk membuat tempahan.

Traveloka Saleabration 2019

Tawaran Kupon Diskaun Menarik

Salah satu ciri utama yang ada pada Traveloka adalah tawaran diskaun yang menarik kepada pengguna. Sudahlah harga yang ditawarkan cukup murah nak menari, ditambah pula dengan tawaran diskaun. 

Sudah pastinya harga akan menjadi lebih murah dan pastinya kita bercuti dan melancong dengan senang hati.

Waktu Perjalanan

Walaupun promosi bermula pada Ogos dan berakhir September tidak semestinya anda hanya boleh bercuti pada bulan tersebut sahaja. Sebaliknya anda boleh bercuti pada bila-bila masa sahaja walaupun selepas tamat tempoh promosi Traveloka Saleabration 2019.

Rancanga Perjalanan Anda Bersama Traveloka

Selain mendapat tempahan hotel dan flight promos yang murah, Traveloka juga menyediakan ciri experiences dimana anda boleh membuat tempahan tiket masuk lebih awal dan pastinya lebih murah daripada tempahan terus.

Jika anda sudah merancang untuk terbang dalam masa terdekat atau ketika musim persekolahan hujung tahun akan datang, pastinya destinasi musim sejuk yang anda boleh pilih.  

Di Jepun, musim sejuk bermula pada disember. Jadi disini anda boleh pertimbangkan. Terdapat banyak tempat menarik yang anda boleh lawati semasa di Jepun seperti di Tokyo, Sapporo, Hokaido, Osaka dan banyak lagi.

Traveloka Saleabration 2019

Anda boleh tempahan dengan experience di Tokyo Disneyland, Tokyo Skytree, Tokyo Tower dan ditempat-tempat lain juga. Terdapat banyak tempat menarik yang ada di Jepun untuk anda lawati.

Kalau anda ingin bercuti tidak jauh daripada Malaysia, anda boleh pergi ke Singapura yang pastinya memberikan pengalaman yang tidak boleh dilupakan. Melalui experience anda boleh membuat tempahan masuk seperti di Universal Studio Singapore, Muzium Singapura, Marina Bay dan banyak lagi.

Matta Fair 2019 Terlepas, Traveloka Saleabration 2019 Masih Ada

Hujung tahun ini juga kebiasaanya akan diadakan acara Matta Fair 2019, tetapi jika anda terlepas acara tersebut, Traveloka Saleabration 2019 ini dapat membantu anda mencari dan membuat tempahan dengan harga promosi. 

Traveloka Saleabration 2019

Tidak semua orang yang sanggup untuk bersesak beramai-ramai bagi menghadiri acara Matta Fair 2019 tersebut. Justeru itu, Traveloka Saleabration 2019 inilah penyelamat untuk anda. Anda tidak perlu bersesak dengan orang ramai, yang anda perlukan adalah sambungan internet ke laman web Traveloka sahaja.

Dengan promosi ini juga, anda boleh buat keputusan dengan tenang tanpa paksaan daripada sesakan orang ramai. Selain laman web Traveloka sendiri, ianya juga disediakan aplikasi Traveloka yang disediakan bagi telefon pintar Android dan iOS.

Semuanya boleh dilakukan dengan hujung jari anda sahaja. Disini sahaja anda boleh jimat dari segi tenaga dan masa. Tidak perlu bersesak, tidak perlu cari parking, tidak perlu tempoh kesesakan lalu lintas.

Jadi menerusi Traveloka Saleabration 2019 ini pastinya memberi kelebihan dengan tawaran diskaun dan promosi yang menarik bagi yang ingin bercuti dan melancong ke dalam dan luar negara. Flight promos, tempahan hotel, experience dan pelbagai lagi anda boleh dapatkan hanya di Traveloka.

Jangan ketinggalan tawaran Promosi Traveloka Saleabration 2019 

6/Post a Comment/Comments

  1. wah traveloka buat promotion la pulak yer sekarang. nice nice!

    ReplyDelete
  2. Bestt nya banyak promosi ,lagi-lagi musim cuti sekolah dah nak hampir tiba nih.

    ReplyDelete
  3. jom kita countdown sama2.. mesti boleh dpt tiket murah nanti

    ReplyDelete
  4. best traveloka ni macam macam ada

    ReplyDelete
  5. salam kenal.
    macam2 cara kita boleh melancong sekarang ni. semua di hujung jari.

    ReplyDelete
  6. hi slm perkenalan :) wah boleh check out traveloka ni utk penjimatan!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post