Tercalon Dalam Malaysia Website Award | Tolong Vote!

malaysia website award 2019 aimanabdullah

Saya dapat email memberi tahu blog personal saya tercalon salah satu Blog Personal di dalam Malaysia Website Award 2019. Secara tidak langsung blog personal saya akan bertanding bersama blog-blog lain yang lebih hebat.
Hi Aiman Abdullah,
Congratulations! Your website submission, (Aiman Abdullah | Laman Blog Perkongsian), https://www.mwa.my/2019/sep/aiman-abdullah-laman-blog-perkongsian has been successfully approved and listed by Malaysia Website Awards 2019.
Malaysia Website Award (MWA) adalah sebuah anugerah yang dipertandingkan bagi mengiktiraf dan penganugerahan kepada perestasi kepada penggiat website, pereka website dan agensi di Malaysia setiap bulan.  Di dalam anugerah ini, terdapat 3 kategori iaitu Commercial, Personal, E-Commerce.

Jadi melalui MWA, blog saya www.aimanabdullah.com berjaya disenarai pendek bagi merebuat gelaran di bawah kategori Public's Favorite Website Awards 2019. Melalui website, terdapat beberapa calon yang bertanding pada setiap bulan di dalam kategori Personal termasuk blog saya.

Sila Undi atau Vote Blog Ini


Bagi melayakkan saya untuk memenangi Public's Favorite Website Awards 2019 . Proses undian akan dibuat. Senang cerita, siapa banyak undi, dia menang. Buat masa ini, blog ni sudah dipasang Nominess Riboon di kanan. hehe

Baca juga : Site Of The Month daripada Meteoraproduction  

Jadi saya berbesar hati minta kepada pembaca yang hadir di blog ini supaya undilah blog ini bagi dianugerahkan sebagai Public's Favorite Website Awards 2019.

Bagi yang berminat untuk cuba bagi anugerah blog Personal bagi bulan Oktober, anda boleh menghantar penyertaan di www.mwa.my

Cara Undi Di Malaysia Website Award 


Jadi disini, saya tunjukkan secara mudah dan ringkas bagaimana mahu mengundi :

1.  Pergi ke pautan bawah ini untuk mula mengundi.
2. Pergi ke bahagian kanan atas dan klik Login To Vote. Disini anda akan dibawa log in menggunakan akaun facebook anda sahaja.

3. Akhir sekali, klik pada Vote (Pastikan selepask klik, akan bertukar Voted tau)

4. Kalau ada akaun facebook lain, undilah lagi

5. Saya sediakan cara dalam bentuk gambaran di bawah 

malaysia website award 2019 aimanabdullah

malaysia website award 2019 aimanabdullah

Jadi saya minta tolong kepada semua pembaca dan pelawata di aimanabdullah.com, tolong Vote blog ini okay. Saya dahulukan Terima kasih

21/Post a Comment/Comments

  1. Tahniah Aiman... Sy voted juga...

    ReplyDelete
  2. pas ni nak undi terus! semoga sukses selalu...

    ReplyDelete
  3. Juara bulanan iaitu "Site of the Month" hanya ditentukan melalui markah yang diberikan oleh juri, saya sudah memenanginya tahun lepas. Manakala, undian hanya untuk "Public's Favorite Website Awards".

    ReplyDelete
  4. Oh mcm tu rupanya. Kene buat pembetulan sikit. Terima kasih atas penerangan

    ReplyDelete
  5. Tahniah & gudluck awak.

    #donefollow331

    ReplyDelete
  6. Semoga berjaya blogger dri temerloh

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post