Senarai Lokasi Pasar Malam Sekitar Kuala Lumpur - Aiman Abdullah ايمان عبد الله
News Update
Loading...

Thursday, 19 December 2019

Senarai Lokasi Pasar Malam Sekitar Kuala Lumpur

Senarai Lokasi Pasar Malam Sekitar Kuala Lumpur
Senarai Lokasi Pasar Malam Sekitar Kuala Lumpur

Kalau korang menetap di sekitar Kuala Lumpur, korang boleh tengok sini senarai lokasi pasar malam sekitar ibukota Kuala Lumpur. Sedikit sebanyak maklumat lokasi ini memberi kemudahan kepada mereka yang mencari lokasi Pasar Malam sekitar bandar Metropolitan ini.

Semua data yang diambil ini adalah daripada Dewan Bandaraya Kuala Lumpur dan juga data.gov.my yang telah dikemaskini sekitar November 2019. Jadi sudah pastinya data ini masih boleh digunakan pada tahun 2020 kelak. Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada mereka khususnya yang berada di Kuala Lumpur dan berdekatan dengannya

Lokasi Pasar Malam Sekitar Kuala Lumpur


Senarai Lokasi Pasar Malam Sekitar Kuala Lumpur







sumber : dbkl.gov.my

Kongsikan Artikel Ini

5 comments

  1. yeay pasar malam tempat paling best, banyak makanan ^_^

    ReplyDelete
  2. akak dah bertahun tak sampai ke pasar malam jalan tar, dulu-dulu masa bujang rajin jugak ke sana dengan lrt tuh... sekarang takat pasar malam dekat taman rumah rajin lah

    ReplyDelete
  3. selalu pergi pasar malam putrajaya jer, setiap selasa dan jumaat

    ReplyDelete
  4. waa senanglah nak pegi pasar malam KL lepas ni dah ada list

    ReplyDelete

Notifikasi
Jangan lupa kongsikan blog ini dengan rakan anda. Terima kasih
Done