Khat Kufi #98 | Wan Azizah - Aiman Abdullah ايمان عبد الله
News Update
Loading...

Tuesday, 14 January 2020

Khat Kufi #98 | Wan Azizah

Khat Kufi #98 | Wan Azizah
khat kufi wan azizah

Wan Azizah | وان عزيزة


Dr. Wan Azizah Wan Ismail merupakan Timbalan Perdana Menteri Malaysia wanita yang pertama di dalam Malaysia. Beliau telah dilantik sejuru selepas kepimpinan baharu mengambil tambuk Kerajaan pada 2018 yang lepas.

Aku buat ni sebab beliau ada kongsikan name tag beliau yang ditulis di dalam tulisan jawi ketika membuat pertemuan dengan Perdanam Menteri dalam beberapa hari yang lepas. Korang boleh tengok sini. Kan cantik nama sendiri dalam tulisan jawi kan.

Kongsikan Artikel Ini

2 comments

  1. assalamualaikum... selamat tahun baru 2020... maaf laa baru sempat nak datang jenguk ke blog ni... insya allah sy akan kembali fokus sama seperti sebelum ini.... harap2 tak serik utk terjah blog sy nanti ya...

    ReplyDelete
  2. Lama dah tak mengufi....

    https://yamanaimy.blogspot.com/

    ReplyDelete

Notifikasi
Jangan lupa kongsikan blog ini dengan rakan anda. Terima kasih
Done