Platform Jual Beli Kereta Terpakai Terbaik Hanya Di Carsome

Platform Jual Beli Kereta Terpakai Terbaik Hanya Di Carsome

Anda ada nak jual kereta lama anda? Atau anda ada bercadang dan terfikri untuk beli kereta baru? Sebelum itu, pastikan anda mendapat platform dan jumpa mereka yang terbaik dalam bidang jual beli kereta ini.

Musim pandemik ini mungkin bagi meneruskan kelangsungan hidup, anda perlu menjual kereta lama anda. Tapi pastinya anda mahukan pulangan atau pembelian kereta anda dengan harga yang baik dan menguntungkan dua belah pihak.

Untuk menjual kereta terpakai atau kereta sendiri ini, anda boleh jual terus kepada pembeli atau anda boleh menjual di pusat used kereta atau mana-mana platform online yang dipercayai. Jika anda menjual terus kepada pembeli, pastinya banyak perkara yang anda perlu siapkan sebelum kereta anda tersebut secara rasmi menjadi milik pembeli yang sah.

Berbeza dengan pusat menjual kereta atau melalui platform online ini yang mana kebiasaanya segala proses diuruskan oleh pihak mereka. Orang kata kira hassle free la yang tidak memeningkan kepala.

Jika anda mencari sebuah platform jual beli kereta terpakai yang terbaik, anda boleh cuba Carsome. Ianya merupakan sebuah platform jual beli kereta yang sangat mudah, pantas dan boleh dipercayai di Malaysia sejak tahun 2016. Sehingga kini, Carsome telah melakukan jual beli kereta terpakai sebanyak 40,000 setiap tahun yang menunjukkan kepercayaan orang ramai terhadap platform ini.

Seperti yang diberitahu pada awalnya, proses penjualan kereta mungkin memeningkan kepala jika ianya diuruskan sendiri dengan menjual kepada pembeli tetapi semua ini dapatkan dielakkan apabila anda menjual sahaja di Carsome. 

Mana tidaknya, anda boleh menjual kereta anda dengan hanya 4 langkah sahaja iaitu buat temu janji secara online dan datang untuk pemeriksaan kereta. Jika tawaran harga diterima, segala paperwork akan disediakan oleh team mereka dan anda boleh menerima bayaran seawal 1 jam sahaja. Mudah kan!

Platform Jual Beli Kereta Terpakai Terbaik Hanya Di Carsome

Bukan itu sahaja, anda juga boleh dapatkan kereta terpakai terbaik sesuai dengan bajet anda. Carsome ada juga menjual pelbagai jenis kereta bermula daripada jenis sedan, HUV sehinggalah MPV. 

Dengan 4 langkah mudah, anda hanya perlu ke pergi pautan beli kereta, jika sudah jumpa dengan kesesuai bajet anda, anda boleh temu janji untuk test drive. Jika sudah puas hati setuju, selepas buat bayara, anda boleh dapatkan terus di premis atau tim mereka akan hantar terus kereta ke rumah anda. Lebih menarik lagi, Carsome ada sediakan sediakan jaminan pulangan wang dalam tempoh 5 hari dari tarikh pembelian tau.

Platform Jual Beli Kereta Terpakai Terbaik Hanya Di Carsome

Jadi jika anda anda bercadang untuk jual kereta terpakai anda atau anda berhajat untuk dapatkan kereta baru, boleh gunakan terus sahaja platform Carsome. 

18/Post a Comment/Comments

  1. Replies
    1. kannn. boleh pilih dari rumah je. dah confirm baru datang kedai

      Delete
  2. Senang bila ada platform macam ni. Tak semua orang mampu beli kereta baru. Bila ada pilihan jual beli kereta macam ni memang sangat memudahkan nak cari kereta second hand yang masih berfungsi dengan baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan. boleh tengok2 dulu secara online. takda la nak kena pergi kedai, kena keluar bagai.

      Delete
  3. mudahnya urusan di carsome, memang betul nak deal directly dengan pembeli ni memang makan masa, jumpa potential buyer bukan terus beli kan. Maybe jumpa 10 orang baru jumpa yang betul-betul serius buyer, anyway next time boleh cuba di carsome pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. lagi pula carsome ada bantu semuanya. Nak dan taknak je nak jual kereta

      Delete
  4. I heard about Carsome but have not use the service yet. But my friend share his experience selling car in carsome and the price that they offer is much better than third party car dealers.

    ReplyDelete
  5. sekarang ni semua orang nak buat banyak perkara hanya di atas talian. Tambahan dengan pandemik kan. Memang langkah yang terbaik carsome pilih untuk pembeli membeli kereta.

    ReplyDelete
  6. Adik ipar Nina dah pernah jual kete dia dengan Carsome ni, dan memang amat memudahkan urusan

    ReplyDelete
  7. ha.. haritu ada baca gak pasal Carsome ni, memang awesome !! kadang dorang bagi cash rebate tak masuk akal.. hahahaha~ nanti lah bila dah ready nak tukar kereta / beli baharu boleh guna Carsome..

    ReplyDelete
  8. Wah, bagusnya ada platform mcm ni. Mudah nak jual beli kereta. Tak payah pening2 kepala cari buyer dsb.

    ReplyDelete
  9. Yeah,, Carsome platform ni memang recommended pun.. hassle-free pulak bila deal dengan mereka sbb mostly paperwork pun mereka tolong selesaikan.. Ada check website mereka recently.. :)

    ReplyDelete
  10. Bagus sangat perkongsian ni, kalau tak ramai tak tau nak membeli kereta terpakai macam mana. Dah ada Carsome ni senang, gerenti terjamin dan tak rasa akan di tipu..

    ReplyDelete
  11. wah. jual kereta secara online! terbaik.
    kena ikut trend kan. bila semua da online, platform jual kereta pun muncul. inisiatif terbaik la ni. cara pun tak susah mana, kan aiman.

    ReplyDelete
  12. senang platform camni lebih mudah nak buat bandingan. keta sekarang pun saya beli online je. maybe its about timw to change

    ReplyDelete
  13. Senang nak buat carian kereta yg kita minat. Esp yg terpakai. Kat sini mcm2 ada

    ReplyDelete
  14. Yes this is a very convenient for those who wish to buy or sell their car, now can do it online too.

    ReplyDelete
  15. Boleh la cuba apps ni senang nak buat urusan jual beli kereta. My family ada nk jual kereta lama x pakai

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post