(Tamat) Tonton Drama Cinta Sekali Lagi Di TV3 (Slot Akasia) Atau Strim Di IQIYI

Tonton Drama Cinta Sekali Lagi Di TV3 (Slot Akasia) Atau Strim Di IQIYI

Drama Cinta Sekali Lagi merupakan drama terbaru terbitan TV3 melalui slot Akasia selepas drama Ryan Aralyn yang telah disiarkan untuk 28 episod sebelum ini.

Cinta Sekali Lagi menampilkan pelakon handalan seperti Nelydia Senrose, Hannah Delisha dan Saharul Ridzwan sebagai watak utama. Ini juga merupakan drama terakhir sebelum Hannah Delisha mengenakan tudung sepenuhnya seperti yang dikongsikan di akaun Instagram beliau.

Jadi peminat drama melayu, peminat barisan pelakon, jangan lupa untuk saksikan drama Cinta Sekali Lagi bermula 4 November 2020 di TV3 di Slot Akasia atau strim melalui aplikasi IQIYI

Tayangan : 28 Episod di TV3 (Slot Akasia) dan aplikasi IQIYI
Pengarah : Pali Yahya
Penulis Skrip : Nieza Nahar
Penerbit : Suhan Movies & Trading
Pelakon : Saharul Ridzwan, Nelydia Senrose, Hannah Delisha, Raja Afiq, Luqman Hafidz, Ezzaty Abdullah, Dilla Ahmad dan ramai lagi

Tonton Drama Cinta Sekali Lagi Di TV3 (Slot Akasia) Atau Strim Di IQIYI

Sinopsis Drama Cinta Sekali Lagi

Amanda (Nelydia Senrose) baru dilantik jadi ‘Jewellery Designer’ di Anggun Jewels. Dia bermasalah dengan Fahad (Saharul Ridzwan), pengurus di situ. Ibu Fahad, Ungku Nadrah dah pun kenal Amanda dan berkenan dengan kebaikan Amanda hinggalah dia dapat tahu sengketa anaknya dengan Amanda.

BACA :  Saksikan Lelaki Lingkungan Cinta Di TV3 Dan Aplikasi VIU Untuk Semua Episod

Amani (Hannah Delisha) pula sibuk nak kawin dengan Mukhlis (Raja Afiq) bagi memenuhi impian ‘Cinderella’nya untuk hidup senang walaupun dia masih belajar. Akhirnya, Pn Nazira kenakan syarat pelik sebelum Amani dan Mukhlis menikah. Pastikan Amani grad tahun ini dan pastikan Amanda juga menikah sama.

Tonton Drama Cinta Sekali Lagi Di TV3 (Slot Akasia) Atau Strim Di IQIYI

Tonton Drama Cinta Sekali Lagi Di TV3 (Slot Akasia) Atau Strim Di IQIYI

Waktu Siaran

Jangan lupa saksikan drama Cinta Sekali Lagi melalui slot Akasia di TV3 pada setiap hari Isnin hingga Jumaat, jam 7 malam untuk 28 episod. Jika terlepas, anda boleh tonton di www.iq.com atau aplikasi IQIYI secara percuma sejurus selepas tayangan di TV3 habis.

Tonton Semua Episod Drama Cinta Sekali Lagi

*akan diupdate dari hari ke hari

Cinta Sekali Lagi - Episod 1

Cinta Sekali Lagi - Episod 2

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post