Saksikan Drama Bidadari Salju Di TV3 (Slot Akasia) Dan Melalui Aplikasi WeTV

Saksikan Drama Bidadari Salju Di TV3 (Slot Akasia) Dan Melalui Aplikasi WeTV

Drama Bidadari Salju akan mula bersiaran pada 15 Disember 2020 melalui slot Akasia di TV3. Selain itu, anda juga boleh strim melalui aplikasi WeTV.

Tayangan Bidadari Salju ini menggantikan drama Cinta Sekali Lagi sebelum ini yang ditayangkan sebanyak 28 episod. Drama itu turut trending hampir setiap hari di media sosial. Tapi bagaimana pula dengan drama baru kali ini?

Drama ini juga merupakan adaptasi novel bertajuk "Bidadari Salju" karya Mia Kiff terbitan tahun 2012. Drama TV3 ini menampilkan barisan pelakon seperti Sweet Qismina, Adam Lee, Nazrief Nazri dan ramai lagi.

Tayangan : 28 episod TV3 (Slot Akasia) dan aplikasi WeTV
Pengarah : Reza Badarudin
Penerbit : A. Aida Production Sdn. Bhd.
Pelakon : Sweet Qismina, Adam Lee, Nazrief Nazri, Zaki Azeman, Jasmine Suraya, Syazuwan Hassan, Fimie Don, Chacha Maembong, Jaja Iliyes, Lisdawati, Lan Zailan, Silfeny Osman, Zulkifli Ismail, Rosnah Johari, Aqil Taqeeuddin, Siti Khadijah, Ainaa Azhari, Puteri A'teeqah, Damia Qaissarah dan ramai lagi

Saksikan Drama Bidadari Salju Di TV3 (Slot Akasia) Dan Melalui Aplikasi WeTV

Sinopsis Drama Bidadari Salju

Drama Bidadari Salju mengisahkan Kayra (Sweet Qismina) yang sering menjadi mangsa buli dan selalu dihina di sekolah kerana paras wajahnya yang tidak cantik, penampilannya yang selekeh dan kemiskinannya.

Hariz (Adam Lee), pelajar seniornya selalu mencari pasal dengannya hampir setiap hari bersama dengan Aiman (Nazrief Nazri) yang perlu mengikut arahan Hariz. Hariz terlalu membenci gadis ini hingga dia tergamak melemparkan fitnah yang meragut maruah dan harga diri gadis ini sehingga dia dipulaukan oleh ayah sendiri dan orang kampung.

Saksikan Drama Bidadari Salju Di TV3 (Slot Akasia) Dan Melalui Aplikasi WeTV

Saksikan Drama Bidadari Salju Di TV3 (Slot Akasia) Dan Melalui Aplikasi WeTV

8 tahun berlalu, Kayra akhirnya berjaya bangkit dari kejatuhan itu dan berjaya dalam hidupnya. Namun akibat kisah silam yang memeritkan membuat dia membenci lelaki, cinta dan perkahwinan. Hariz sentiasa dibayangi dosa-dosa silamnya dan Kayra tidak pernah lupus dalam ingatannya.

Dalam diam, rasa cinta tiba-tiba mekar dalam hatinya. Memang jodoh dan pertemuan di tangan Tuhan. Rupa-rupanya lelaki yang dibenci dan didendami sampai mati ini adalah jodohnya. Mereka Berkhawin tetapi perkhawinan diuji bila Hariz ditangkap pulak diatas katil dgn sepupunya sendiri dan Kayra diculik.

Waktu Siaran

Jadi bermula 15 Disember 2020, anda boleh saksikan drama Bidadari Salju pada setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7 malam di slot Akasia TV3 untuk 28 episod. Anda juga boleh strim melalui aplikasi WeTV atau di website www.wetv.vip selepas habis tayangan di TV.

Tonton Semua Episod Drama Bidadari Salju

*akan dikemaskini selepas tayangan di TV

Bidadari Salju EPISOD 1

Bidadari Salju EPISOD 2

Bidadari Salju EPISOD 3

Bidadari Salju EPISOD 4

Bidadari Salju EPISOD 5

Bidadari Salju EPISOD 6

Bidadari Salju EPISOD 7

Bidadari Salju EPISOD 8

Bidadari Salju EPISOD 9

Bidadari Salju EPISOD 10

Bidadari Salju EPISOD 11

Bidadari Salju EPISOD 12

Bidadari Salju EPISOD 13

Bidadari Salju EPISOD 14

Bidadari Salju EPISOD 15

Bidadari Salju EPISOD 16

Bidadari Salju EPISOD 17

Bidadari Salju EPISOD 18

Bidadari Salju EPISOD 19

Bidadari Salju EPISOD 20

Bidadari Salju EPISOD 21

Bidadari Salju EPISOD 22

Bidadari Salju EPISOD 23

Bidadari Salju EPISOD 24

Bidadari Salju EPISOD 25

Bidadari Salju EPISOD 26

Bidadari Salju EPISOD 27

Bidadari Salju EPISOD 28 (Akhir)

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post