Saksikan Drama Takdir Yang Tertulis Di Slot Samarinda TV3

Saksikan Drama Takdir Yang Tertulis Di Slot Samarinda TV3

Drama terbaru, Takdir Yang Tertulis akan mula bersiaran pada 21 Januari 2021 di slot Megadrama TV3 bagi menggantikan drama 15 episod, Bougainvillea sebelum ini. 

Melalui komen-komen peminat drama melayu tempatan, nampaknya rata-rata tidak sabar akan munculnya sekali lagi pelakon cantik, Nad Zainal di kaca tv. Jika sebelum ini, beliau membintangi dalam drama Hati Yang Tersakiti dan kali ini muncul kembali dalam drama terbaru Takdir Yang Tertulis.

Selain daripada Nad Zainal, terdapat 3 lagi pelakon hebat lain iaitu Nazim Othman, Alvin Chong dan Elvina Mohamad. Katanya dalam drama ini, keempat-empat pelakon ini adalah watak utama kerana melakonkan watak dalam kadar yang sama. Tidak lupa juga, pengarah Shahruleza Mohameddin ini pernah mengarahkan drama Nur 1 dan Nur 2 tau.

Tayangan : 15 episod di TV3 (slot Samarinda) dan WeTV Malaysia
Pengarah : Shahrulezad Mohameddin
Penerbit : Shahrulezad Mohameddin
Skrip : Shahrulezad Mohameddin
Terbitan : Radius One Sdn. Bhd
Pelakon : Nad Zainal, Nazim Othman, Alvin Chong, Elvina Mohamad, Isaac Iman, Didie Alias, Uchee Fukada, Iman Suhana, Muaz Fitri dan ramai lagi

Saksikan Drama Takdir Yang Tertulis Di Slot Samarinda TV3

Sinopsis Drama Takdir Yang Tertulis

Drama Takdir Yang Tertulis ini mengisahkan kehidupan Azlan (Nazim Othman), Juweta (Nad Zainal), Ean (Alvin Chong) dan Ruhila (Elvina Mohamad) yang mana persahabatan yang telah terjalin sejak zaman universiti lagi dan kini dipenuhi dengan kekacauan apabila kesetiaan dan kepercayaan diuji antara satu sama lain. 

Azlan menyimpan perasaan terhadap Ruhila tanpa mengetahui bahawa dia sebenarnya kekasih Ean. Jadi timbul konflik antara mereka. Apakah jadi seterusnya? Anda kena tonton sehingga tamat

Saksikan Drama Takdir Yang Tertulis Di Slot Samarinda TV3

Saksikan Drama Takdir Yang Tertulis Di Slot Samarinda TV3

OST Drama

Karma nyanyian Jaz dan Kaka Azraff

Waktu Siaran

Drama Takdir Yang Tertulis akan mula bersiaran pada 21 Januari 2021 yang juga disiarkan pada setiap hari Isnin hingga Khamis, pukul 10 malam untuk 15 episod melalui slot Samarinda TV3.

Anda juga boleh strim secara online melalui aplikasi WeTV Malaysia pada jam 11 malam iaitu sejurus selepas tayangan di tv habis.

Tayangan Episod Penuh Drama Takdir Yang Terulis

Episod 1 | Episod 2 | Episod 3

Episod 4 | Episod 5 | Episod 6

Episod 7 | Episod 8 | Episod 9

Episod 10 | Episod 11| Episod 12

Episod 13 | Episod 14 | Episod 15 (Akhir)

1/Post a Comment/Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post