Dapatkan RM100 cashback daripada ShopBack

Dapatkan RM100 cashback daripada ShopBack

Dapatkan RM100 cashback daripada ShopBack | Mungkin ada yang dah tahu, atau tak tahu, atau pernah dengar berkaitan dengan ShopBack. Jadi apa itu Shopback? Jadi menurut Shopback sendiri:
ShopBack membantu anda mendapatkan tawaran dan diskaun terbaik di 500 lebih kedai atas talian! Apabila anda membelanjakan secara dalam talian melalui ShopBack, kami memberi anda sebahagian pembelian anda kembali sebagai Cashback. Ini bermakna penjimatan tambahan, tanpa had setiap kali anda membeli-belah dalam talian!
Shopback ni memberi anda diskaun kepada kedai atas talian yang terpilih, sebagai contoh melalui shopback, jika anda berbelanja di Lazada, anda akan dapat diskaun sehingga 11%.  Erti kata lain, jika anda beli barang RM10 di Lazada melalui Shopback anda masih membayar RM100 tetapi 11% daripada RM100 iaitu RM11 akan dimasukkan ke dalam akaun shopback anda. Haaa sudah faham kan. Dah jimat disitukan.
Anda boleh daftar akaun ShopBack disini
Sebenarnya bukan sahaja Lazada, ada banyak lagi kategori pautan atas talian seperti kategori elektronik, travel, fashion, sport dan banyak lagi. Jadi contohnya seperti pautan AirAsiaGo, Hermo, Zalora, Nike dan banyak lagi. Korang boleh tengok senarai pautan atas talian disini. 

Jadi kali ni pihak ShopBack membuat tawaran istimewa apabila anda daftar di ShopBack sebelum 28 Ogos 2017 anda akan dapat RM100 Cashback. Syok betul dan murah hati betul ShopBack ni kan. Jadi korang tunggu apa lagi.

Anda boleh daftar Shopback dengan tekan link dibawah ini
shopback

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post