Tahniah Kepada Pemenang Shopathon Blogger Contest

Tahniah Kepada Pemenang Shopathon Blogger Contest

Pada bulan September yang lepas, pihak Lazada telah mengadakan Super Shopathon Sale iaitu pada 9.9.2018 dan juga 27.9.2018. Jadi selama bulan September ini juga, pihak mereka telah memberi peluang kepada blogger Malaysia iaitu dengan mengadakan contest iaitu Lazada Shopathon Blogger Contest.

Pihak Lazada telah mengadakan 2 sesi untuk contest tersebut iaitu sesi pertama yang di adakan dari 1.9 - 9.9.2018 dan juga sesi kedua iaitu pada 21.9 - 27.9.2018. Sudah tentu yang lebih menarik pada contest daripada pihak Lazada ini adalah berkaitan dengan hadiahnya. Pada kali ini Lazada telah menawarkan hadiah voucer RM30 kepada semua peserta untuk sesi pertama dan hadiah sehingga RM6450 untuk sesi kedua. Aku sempat untuk sertai kedua-dua sesi bagi Lazada Shopathon Blogger Contest ini. Korang boleh baca di Lazada Contest Session 1 dan juga Lazada Contest Session 2.

Jadi pada isnin yang lepas, pihak Lazada telah mengumumkan senarai pemenang melalui email peserta. Aku dapat email pada hari isnin tetapi aku baca email tersebut pada hari khamis. Mungkin sibuk sikit kot. Bahagian yang paling menarik tentang pengumuman tersebut adalah, aiman abdullah telah disenaraikan sebagai salah seorang pemenang. Yeah!! Alhamdulillah. Jadi kepada blogger yang telah turut serta, korang boleh la check di email masing-masing ataupun mari aku kongsikan senarai-senarai pemenang. Apa-apapun tahniah kepada semua pemenang.

1st Prize: 1 x RM600
Cyril Dason

2nd Prize: 10 x RM300
Alia Liyana
Mohamad Khairil x 2!
Ika Shoid
Aynora Nur
Iman Ridzuan
Tenku Butang
Asyiqin Roslee
Felicia Grace
Maziah Azalli

3rd Prize: 19 x RM150
Shafila Ila
Hafiza Aizzawa x 2!
Aiman Abdullah
Azman Arsad
Illya Leya
Luna Bellarina
Nadia Irwani Hamidi x 2!
Mieza Suhaini
Huzaini Ismail
Norfizah Norlie
Izatie Salim
Seindah Senyuman
Fida Nuar
Nurzakiah Hanum
Suzanne Fong
Khalisah Hazrina
Norhaizam Mustaffa


Jadilah kan menang 3rd prize. Boleh la shopping sikit. hahaha Terima kasih Lazada

2/Post a Comment/Comments

  1. Tahniah kepada blogger yang berjaya ya

    ReplyDelete
  2. Dah shopping ke?
    Mrs. A baru je tadi shopping tapi still kena juga bayar delivery fee sebab ada sesetengah barang tu tak boleh gunapakai voucher tu huhuhu....

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post