Aplikasi Cashzine | Update Terbaru Setakat Ini

buat duit dengan cashzine

Katanya aplikasi Cashzine dah sampai ke Indonesia. Jadi pengguna aplikasi buat duit tersebut sudah pastinya mendapat pengguna yang lebih ramai selepas berjaya tembusi pengguna di Indonesia yang mana penduduknya 7 kali ganda daripada Malaysia.

Sedia maklum, aplikasi Cashzine merupakan aplikasi dimana anda boleh peroleh 2 benda bermanfaat iaitu anda dapat ketahui isu semasa dan pelajari ilmu pengetahuan kerana disediakan banyak artikel yang boleh anda baca. Manakala manfaat kedua adalah anda boleh menghasilkan duit dengan hanya membaca di Cashzine.

Jika sebelum ini, aku ada perkenalkan aplikasi Cashzine dengan lebih terperinci berkaitan cara daftar, cara keluarkan pengeluaran duit, cara buat duit dengan Cashzine dan sebagainya.

Artikel Berkaitan : Buat Duit Dengan Aplikasi Cashzine


Setelah bertapak di Malaysia dan kini mengembangkan sayapnya pula ke Indonesia, pasti terdapat update dan kemas kini terbaru daripada aplikasi Cashzine yang mendapat lebih 500,000 muat turun di Google Play Store demi memberi kepuasan kepada pengguna yang lebih besar selepas ini.

Update Terbaru Aplikasi Cashzine

1. Masuk Pasaran Ke Indonesia

Pengguna Malaysia pasti sudah tahu dimana, selain anda, rakan anda di Indonesia juga sudah boleh muat turun aplikasi Cashzine dan boleh mula buat duit secara online dengan membaca artikel-artikel yang diterbitkan.

Sudah pastinya pengguna Indonesia yang begitu ramai di sana, mampu membuat duit tambahan dengan menggunakan aplikasi ini. Walaupun tidaklah banyak yang diperoleh, sekurang-kurangnya dapat memberi sesuatu kebaikkan kepada pengguna yang sering menggunakan telefon pintar.

2. Berpeluang Peroleh 50,000 coins

Bagi pengguna Malaysia, peluang ini untuk anda. 50,000 coins bukanlah nilai yang sedikit jika menggunakan aplikasi Cashzine. Jadi bagaimana mahu dapatkannya? Untuk berpeluang memenangi 50,000 coins tersebut anda mestilah ajak 2 orang rakan anda yang baharu untuk daftar di akaun Cashzine.

Jika anda berjaya ajak 2 rakan anda dalam masa 1 hari, anda berpeluang untuk memenangi coins sehingga 50,000 coins. Best bukan. Jadi ajaklah rakan dan kenalan anda untuk sertai aplikasi Cashzine ini.

Tetapi kempen ini bukanlah diadakan selamanya tetapi hanya terhad sehingga penghujung Ogos sahaja iaitu sehingga 30 Ogos 2019. Jadi jangan terlepas peluang untuk ajak rakan-rakan anda sertai Cashzine.

3. Pertukaran Nilai Coins

Pertukaran nilai coins ini bermula Julai 2019 yang lepas dimana terdapat sedikit perubahan jumlah coins bagi setiap ciri. 

Seperti contoh, jika sebelum ini dengan membaca 1 buah artikel anda dikurniakan 5 coins tetapi selepas kemas kini ianya menjadi 50 coins. Selain itu, jika sebelum ini dengan hanya 1000 anda sudah boleh tebus RM1 tetapi kini anda perlukan 10,000 untuk RM1.


300,000 untuk RM30
500,000 untuk RM50
1,000,000 untuk RM100

Sebenarnya tiada perubahan drastikpun pada coins tersebut, ianya tetap masih sama seperti sebelum ini. Yang hanya berbeza pada jumlah coins tersebut sahaja.

4. 50,000 coins bonus untuk pengguna Indonesia

Ianya hanya terhad kepada pengguna Indonesia sahaja dimana setiap teman yang anda berjaya daftar dibawah akaun anda dan teman anda berjaya mendapatkan uang tunai anda akan diberi 50,000 coins.

Anda bisa mendapatkan koin bonus ini masing-masing hanya sekali dari setiap teman anda. 50,000 koin bonus akan mengirimkan anda dalam waktu 2 hari kerja setelah pembayaran teman anda berhasil.

Acara ini sudah pun bermula dan akan berakhir pada 31 Agustus 2019 kelak.

buat duit dengan cashzine

Cara Dapatkan 8000 Coins Ketika Mula Daftar Akaun Cashzine

Jadi kepada sesiapa yang masih lagi belum daftar dengan menggunakan aplikasi Cashzine ini, aku kembali memberi tahu tata caranya dan sekali gus membolehkan anda berpeluang untuk dapatkan 8000 coins dengan pantas.

Cara Daftar Akaun Cashzine

Terlebih dahulu, anda perlu muat turun aplikasi secara percuma bagi platfom Android dan iOS:

Android : Google Play Store
iOS : Apple Apps Store


Selepas itu anda daftar di aplikasi tersebut seperti biasa dengan menggunakan no telefon dan juga email seperti yang diminta. Jika terdapat sebarang permasalahan ketika daftar anda boleh ajukan masalah anda tersebut terus ke pihak Cashzine di cashzine.help2@gmail.com

Setelah itu, bagi mendapatkan 8000 coins anda secara percuma, anda harus masukkan kod diruang yang disediakan seperti dibawah:

  1. Buka aplikasi Cashzine anda
  2. Pilih Tab pilihan Me
  3. Tekan bahagian Masukkan kod jemputan/Enter Invitation Code/Kode Undangan Saya
  4. Kemudian masukkan kod 1383072
  5. Anda sudah peroleh 8000 coins
cara guna cashzine

Seterusnya, anda perlu buat beberapa perkara bagi mengumpul coins dan akhirnya boleh ditukar kepada wang ringgit. Antara perkara yang anda boleh lakukan adalah:
  1. Membaca artikel yang disediakan untuk beberapa masa dan akhirnya dihadiahkan 50 coins
  2. Kongsikan artikel tersebut di mana-mana platfom sehingga ada yang membacanya. Anda akan dihadiahkan bermula dengan 200 coins.
  3. Buka atau check-in aplikasi Cashzine setiap hari untuk dapatkan sehingga 200 coins.
  4. Jemput rakan-rakan anda untuk sertai Cashzine ini juga. Setelah berjaya mereka dapat coins anda pun dapat coins. Win-win situation.
Peringatan : Jika anda tidak yakin dengan aplikasi Cashzine ini, anda boleh gunakan akaun bank yang kurang digunakan atau sedikit jumlahnya di dalam akaun tersebut. Tetapi setakat saya gunakan aplikasi ini, tiada lagi perkara buruk berlaku dan saya pun sudah berjaya membuat pengeluaran beberapa kali dengan berjaya. Yang penting kene rajin sahaja.

3/Post a Comment/Comments

  1. soalan, kenapa sy xde coin reward utk share artikel di whatsapp walaupun pembaca dah habis baca artikel tu?

    ReplyDelete
  2. saya nak tanya, duit reward tu dari mana ye?

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post