Dapatkan Tiket AJL Ke-34 Secara Percuma Melalui Aplikasi Setel

Dapatkan Tiket AJL Ke-34 Secara Percuma Melalui Aplikasi Setel

Korang nak menang tiket percuma AJL Ke-34 secara percuma melalui aplikasi Setel tak? Mana yang berminat untuk datang dan menonton Anugerah Juara Lagu (AJL) yang Ke-34 yang akan datang, anda boleh dapatkan tiket secara percuma yang diberi melalui aplikasi Setel.

Anugerah Juara Lagu (AJL) yang ke-34 kali ini akan berlangsung pada 9 Februari 2020 bersamaan pada hari Ahad di lokasi Axiata Arena, Bukit Jalil. Pada malam tersebut, anda boleh saksikan sendiri secara langsung di depan mata anda jika anda merupakan salah seorang pemenang bagi peraduan yang dianjurkan oleh aplikasi Setel ini.

Baca Juga : Senarai Lagu Ke Anugerah Juara Lagu 2019 (AJL34)

Aplikasi Setel ini merupakan aplikasi pembayaran atas talian ketika anda ingin mengisi minyak di Petrol Station, Petronas. Dengan adanya aplikasi ini, anda tidak lagi perlu beratur ketika ingin mengisi minyak, cukup hanya menggunakan aplikasi Setel sahaja. #SemuaSetel


Selain daripada menangi tiket AJL ini, aplikasi ini sedikit sebanyak memberi manfaat kepada pengguna yang ingin mengisi minyak di Stesen Petronas yang terpilih. Untuk melihat, stesen Petronas mana yang menerima pembayaran melalui aplikasi Setel ini, anda boleh rujuk sini

Dapatkan Tiket AJL Ke-34 Secara Percuma Melalui Aplikasi Setel


Jadi cara untuk dapatkan tiket AJL secara percuma, anda hanya perlumengundi lagu kegemaran pilihan anda untuk Anugerah Pilihan Peminat Setel yang akan dianugerahkan pada malam Anugerah Juara Lagu tersebut. 

5 pemenang bertuah akan dipilih SETIAP HARI dari 23 - 29 Januari 2020. Anda masih ada masa lagi untuk menjadi pemenang yang bertuah itu.


Cara untuk mengundi adalah seperti berikut :

Muat Turun terlebih dahulu aplikasi Setel
1.  Bagi pengguna baru, anda perlu Register akaun terlebih dahulu.

>> masukkan kod rujukan : yqtb6 untuk tebus RM5 atau KLIK SINI <<

2.  Buka aplikasi Setel dan tekan butang “ Undi AJL 34”. Pastikan anda memuat turun versi aplikasi Setel terkini.

Dapatkan Tiket AJL Ke-34 Secara Percuma Melalui Aplikasi Setel


3.  Undi lagu kegemaran AJL 34 anda di laman undian. Pilih lagu kegemaran, klik undi dan kemudia klik Undi Sekarang

Dapatkan Tiket AJL Ke-34 Secara Percuma Melalui Aplikasi Setel


3.  Setiap pengguna akan diberi 3 undian. Nak lebih undian? Masukkan kod rujukan? Dapatkan 3 undian untuk setiap rujukan menggunakan kod rujukan anda. Ajak semua geng peminat AJL 34 dan undi beramai-ramai!

Semoga anda terpilih antara pemenang yang akan menerima tiket percuma bagi menonton Anugerah Juara Lagu (AJL) di Axiata Arena, Bukit Jalil melalui aplikasi Setel ini. Jom ajak ramai-ramai lagi.

Beli Tiket Anugerah Juara Lagu (AJL) Ke-34 Secara Online


Tetapi jika anda tidak berjaya dapatkan tiket secara percuma, anda juga boleh dapatkan tiket masuk ke AJL dengan membeli secara online di www.myticket.asia dengan 3 jenis tiket yang ditawarkan iaitu tempat duduk aras empat RM30, aras tiga (RM40) dan arena (RM60)


Untuk maklumat lanjut, anda boleh www.setel.my/promotions

2/Post a Comment/Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post