Kekal Muda Dan Kulit Cantik Dengan Pengambilan Vivix

Kekal Muda Dan Kulit Cantik Dengan Pengambilan Vivix

Anda nak kekal awet muda disamping kulit cantik dan sihat tubuh badan? Anda boleh cuba Vivix sebagai makanan tambahan untuk kesihatan anda.

Sekarang ramai orang untuk menjadi lebih sihat disamping tampak lebih muda. Walaupun anda berumur 30-an atau 40-an tetapi jika dilihat daripada segi luaran dan wajah anda, anda kelihat seperti umur 20-an. Ini kerana pengambilan makanan yang sihat diamalkan.

Jadi jika anda ingin kelihatan mudah, kulit cantik dan pastinya mempunyai kesihatan yang baik, anda boleh cuba makanan tambahan Vivix ini. Selain itu juga, boleh detox juga tau. Jadi apa lagi, boleh cuba dapatkannya disini.

Kekal Mudah Dengan Vivix

Sebenaranya produk ini telah pun mendapat sambutan yang luar biasa daripada pengguna kerana khasiat dan kebersannnya. Di dalamnya terkandung ramuan atau igredients yang istimewa. Jadi jom kita tengok apa yang istimewa sangat tu.


Anggur Muscadine - dalam dunia ada 8000 jenis anggur dan Anggur mascudine ni anggur yang paling besar dan LUAR BIASA! Ia mempunyai kandungan resveratrol yang paling tinggi.

Kepekatan polifenolnya yang tinggi didapati berkesan untuk mengekalkan kesihatan yang baik kerana sumber antioksidannya yang hebat membantu:-
  • Meningkatkan pengeluaran tenaga
  • Menggalakkan kulit yang lebih muda dan sihat
  • Mengawal tekanan darah dan tahap glukosa
  • Mengekalkan kesihatan sel

Lebih Kromosom = Lebih Kuasa Antioksidan. Anggur Muscadine mempunyai 20 KROMOSOM berbanding 19 kromosom pada anggur lain. Selain daripada anggur tersebut, terdapat banyak lagi ramuan lain seperti Purple Carrot, European Elderberry dan Polyganum Cuspidatum yang dalam Vivix ni. Yang pastinya ianya merupakan antara ramuan yang luar biasa yang terkandung di dalamnya.

p/s : percaya tak even Vivix letak dalam peti ais bahagian beku, cecairnya still tak beku. Amazing? 

Keistimewaan Beli Dengan Kami

Selain dariapda makan sendiri, anda juga boleh dapatkan Vivix untuk dihadiahkan kepada ibubapa anda atau kawan anda sempena hari istimewa mereka kan.

Tambahan lagi, anda membeli sebotol Vivix dengan kami dengan harga RM380, anda akan secara automatik dapat menjadi Ahli secara percuma dan postage barangan juga adalah PERCUMA tau. 

Jadi tunggu apa lagi, jika berminat dan ingin tahu lebih lanjut berkaitan Vivix, anda boleh hubungi Sis Amie dengan terus klik link Whatsapp dibawah atau terus lawati Facebook dan Instagram.


Facebook : amie.beautyy

Antara testimoni yang pernah menggunakan Vivix sebelum ini

Kekal Muda Dan Kulit Cantik Dengan Pengambilan Vivix

Kekal Muda Dan Kulit Cantik Dengan Pengambilan Vivix

Ingat, kesihatan ialah perkara yang tak boleh dibeli dengan wang ringgit. Jom cegah penyakit sebelum terlambat.

4/Post a Comment/Comments

  1. Pernah baca tentang vivix ni , memang menarik untuk jaga kesihatan, cuma harganya akak kurang mampu.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas perkongsian

    ReplyDelete
  3. warna dia lawa. hehe harga dia... Allahu...

    ReplyDelete
  4. nak kena cuba nih
    baru kekal muda :)

    ReplyDelete

Post a comment

Recommended