Saksikan Semua Episod Drama Perempuan Tanpa Dosa Di Astro RIA (Slot MegaDrama)

Saksikan Semua Episod Drama Perempuan Tanpa Dosa Di Astro RIA (Slot MegaDrama)

Kepada kaki drama, ada sebuah lagi drama melayu terbaru iaitu Perempuan Tanpa Dosa yang akan ditayangkan di Astro RIA melalui Slot MegaDrama bermula 6 Oktober 2020 ini.

Drama ini ditayangkan selepas tamatnya drama Bidadari Kiriman Tuhan yang berlangsung selama 25 episod sebelum ini. Kali ini mengandingkan 2 pelakon drama hebat, Kamal Adli dan Uqasha Senrose beserta barisan pelakon lain.

Drama ini di adaptasi daripada novel bertajuk Perempuan Tanpa Dosa, karya Fatnilam Sari Ahmad yang telah diterbitkan pada tahun 2000. Jika nak baca novel tersebut, korang boleh beli di laman Shopee Karyasenishopee.

Info Drama Perempuan Tanpa Dosa

Jumlah episod : 28 episod (bermula 6 oktober 2020 dengan 2 episod ditayangkan serentak)
Pengarah : Michael Ang
Pelakon : Kamal Adli, Uqasha Senrose, Yusof Bahrin, Uyaina Arshad, Zac Zaky, Hilal Azman, Shaza Bae, Datin Fadhillah Mansor, Mak Wan Latah, Azza Elite.

Saksikan Semua Episod Drama Perempuan Tanpa Dosa Di Astro RIA (Slot MegaDrama)

BACAKeluarga Mona Kembali. Tonton Dan Strim Drama Kampung People 2 Di Aplikasi iQIYI Secara Percuma

Sinopsis Drama Perempuan Tanpa Dosa

Demi maruah, Datuk Majid (Hilal Azman)terpaksa mengahwinkan anak tunggalnya, Lily(Uqasha Senrose) dengan Rizal (Kamal Adli) dan Rizal hanya akan melepaskan Lily sebaik saja Lily selamat melahirkan anak yang dikandungnya.

Sebagai imbuhan, Rizal meminta sejumlah wang dan dengan wang tersebut dia membina hidup di kampung halamannya. Saat perasaan sayang dan kasih Lily pada Rizal mula bercambah, Eddie (Zac Zaky) datang semula untuk merebut kasih Lily dan juga anak di dalam kandungan. Walaupun pada mula, Lily tekad memilih untuk terus bersama Rizal tetapi perasaannya menjadi berbelah bagi tatkala dia mengetahui akan hubungan Rizal dengan Usu Sakinah (Unaiya Arshad). Lalu dia pergi membawa diri dan anaknya pulang ke Kuala Lumpur. Menyedari keadaan Lily dan Rizal, Usu Sakinah telah menguburkan harapannya terhadap Rizal lalu merima pinangan Rahman (Yusuf Bahrin).

Tika ketiadaan Lily, Rizal benar-benar merasa kehilangan dan kerinduan dan menyedari bahawa dia telah mula menyayangi Lily dan cuba memujuk Lily kembali ke pangkuannya. Berjayakah Rizal?

Waktu Tayangan

Drama Perempuan Tanpa Dosa ditayangkan di Astro RIA dan RIA HD pada setiap Isnin hingga Khamis pada jam 10 malam. Bagi pelanggan Astro, anda juga boleh strim secara percuma di Astro GO atau tonton di Youtube Astro Gempak.

Saksikan Semua Episod Drama Perempuan Tanpa Dosa Di Astro RIA (Slot MegaDrama)

Tonton Kesemua Episod Drama Perempuan Tanpa Dosa

Perempuan Tanpa Dosa - EPISOD 1

Perempuan Tanpa Dosa - EPISOD 3

Perempuan Tanpa Dosa - EPISOD 4

Perempuan Tanpa Dosa - EPISOD 5

Perempuan Tanpa Dosa - EPISOD 6

Perempuan Tanpa Dosa - EPISOD 7

Perempuan Tanpa Dosa - EPISOD 8

Perempuan Tanpa Dosa - EPISOD 9

Perempuan Tanpa Dosa - EPISOD 10

Perempuan Tanpa Dosa - EPISOD 11

Perempuan Tanpa Dosa - EPISOD 12

Perempuan Tanpa Dosa - EPISOD 13

4/Post a Comment/Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post