Telefilem Dendam Penunggu Di TV3

Telefilem Dendam Penunggu Di TV3

Jika sebelum ini ditayangkan di Tonton Cinema, kini filem Dendam Penunggu anda boleh saksikan secara percuma yang akan disiarkan pada 4 Jun 2022, hari Sabtu, jam 10.00 malam menerusi slot Cerekarama TV3 atau secara online di www.tonton.com.my

Jadi anda boleh sewa filem ini di cinema.tonton.com.my/dendampenunggu dengan harga RM12.90 untuk tontonan selama 48 jam di platform penstriman tersebut.

Filem ini merupakan arahan Faizul Jais dan telah diterbitkan oleh syarikat produksi Parallax Pictures untuk tontonan ramai pula selepas ini.

Sinopsis Filem Dendam Penunggu

Filem Dendam Penunggu ini menampilkan barisan pelakon seperti Atiq Azman, Shaima Eliana, Amerul Affendi, Ismail Izzani, Bella Dowanna, Imran Aqil, Sherry Alhadad, Shasha Abedul, Hakim Nordin, Ahmad Syafiq, Ahmad Adly, Hasnul Rahmat dan ramai lagi

  • Atiq Azman sebagai Khairy
  • Ismail Izzani sebagai Zul
  • Shalma Eliana sebagai Sarah
  • Bella Dowanna sebagai Bainun
  • Imran Aqil sebagai Nazrin

⏩ Tonton Dendam Penunggu - Link 1 | Link 2

Ianya mengisahkan tentang lima orang pelajar baru di Kolej Kebangsaan Malaya yang menemui rahsia-rahsia gelap yang menghantui sekolah mereka sejak sekian lama.

Zul dan rakan-rakannya kini menghadapi pelbagai gangguan ghaib setelah menceroboh blok sekolah terlarang di kolej mereka. Mampukah mereka menghentikan gangguan ngeri ini atau sejarah bakal berulang kembali?

Telefilem Dendam Penunggu Di TV3

Telefilem Dendam Penunggu Di TV3

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post