Telefilem Pinggan Jangan Retak Di TV2

Telefilem Pinggan Jangan Retak Di TV2

Saksikan ulang siar telefilem Pinggan Jangan Retak yang akan menemui penonton pada 10 Ogos 2022, hari Rabu menerusi slot Drama On 2 di TV2 atau boleh strim juga secara online di rtmklik.rtm.gov.my

Telefilem ini merupakan terbitan bersama syarikat produksi Brotherhood Studio dan Brighstar Pictures, diarahkan oleh Mohd Latiff Zami dengan nukilan skrip daripada Haida Mazni Mohammad.

Sinopsis Telefilem Pinggan Jangan Retak

Telefilem Pinggan Jangan Retak menampilkan barisan pelakon seperti Jalil Hamid, Norlaila Nasir, Wong Sin Nen, Melanie Tan, Rashidah Jaafar, Ikhlas Jalil, Rama Sundram dan ramai lagi.

⏩ Tonton Telefilem Pinggan Jangan Retak Disini - Link 1 | Link 2

Ianya mengisahkan tentang sebuah kejiranan yang terdiri daripada pelbagai kaum yang sebelumnya hidup dengan harmoni tiba-tiba menjadi pertelingkahan apabila merebutkan sebiji pinggan antik zaman Dinasti Ming rombongan Laksamana Cheng Ho yang dijumpai tertanam dilaman rumah.

Mereka dapati, barangan tersebut mempunyai nilai yang tinggi. Selepas pelbagai peristiwa menimpa, mereka akhirnya menyedari kesilapan masing-masing dan akhirnya bersetuju menyerahkan pinggan tersebut kepada Muzium Negeri Melaka sebagai khazanah negara.

Telefilem Pinggan Jangan Retak Di TV2

Telefilem Pinggan Jangan Retak Di TV2

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post