Senarai Peserta Akhir All Together Now Malaysia Musim Kedua 2022-2023

Senarai Peserta Akhir All Together Now Malaysia Musim Kedua 2022-2023

Program All Together Now Malaysia (ATNMY) kini memasuki musim kedua. Sebuah program yang pernah menjadi fenomena di serata dunia yang diadaptasi daripada program 'All Together Now' United Kingdom.

Kini sudah memasuki pusingan akhir apabila seramai 16 peserta yang telah dipilih setiap minggu oleh 50 orang juri yang terdiri daripada penyanyi, pelakon, pelawak, penyampai radio, konmposer, chef, influencer dan ramai lagi.

BACA : Senarai 50 Juri All Together Now Malaysia Musim Kedua 2022-2023

Selama 8 minggu, barisan peserta akan bersaing bagi merebut podium menjadi 2 terbaik dengan mengumpul markah tertinggi. Seorang markah tertinggi daripadanya secara automatik ke peringkat akhir, manakala 2 lagi akan berentap sekali lagi dalam pusingan 'sing-off' pada akhir rancangan.

Kesemua finalis akan terus memberikan persembahan yang terbaik untuk pentas akhir kali ini semata-mata bagi merebut hadiah wang tunai sebanyak RM50,000 beserta trofi pertandingan

Peserta Yang Berjaya Ke Pusingan Akhir All Together Now Malaysia 2 2022-2023

Berikut merupakan senarai 16 peserta terdiri daripada solo, duo dan berkumpulan yang berjaya ke pusingan akhir All Together Now Malaysia 2022:

Episod 1 : Nadeera & Raniesha

Episod 2 : El Coro Ensemble & Zam Ryzam

Episod 3 : Dayah & Syera

Episod 4 : Lazarul & Jesper

Episod 5 : POV & Fanzi Ruji

Episod 6 : Mala & Evie Feroza

Episod 7 : Elliza & Mazryn

Episod 8 : Khairul Nizam & Zazleen

Jadi jangan lupa untuk saksikan aksi final kesemua peserta dalam pentas akhir All Together Now Malaysia musim kedua pada 5 Februari 2023, hari Ahad pada jam 9.00 malam menerusi saluran Astro Ria 104 atau boleh juga strim secara online di Astro Go.

Siapakah antara mereka yang berjaya membawa pulang hadiah utama sebanyak RM50,000 nanti?

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post