Siaran Langsung Keputusan Negeri Sembilan Vs Sri Pahang Liga Super 2023

Siaran Langsung Keputusan Negeri Sembilan Vs Sri Pahang Liga Super 2023

Masuk hari ketiga bagi perlawanan minggu pertama Liga Super 2023 yang mana kali ini mempertemukan Negeri Sembilan FC vs Sri Pahang FC dimana akan berlangsung pada 26 Februari 2023, hari Ahad bertempat di Stadium Tuanku Abdul Rahman Paroi.

Skuad yang terkenal dengan jolokan Hobin Jang Hobin bakal menerima kunjungan Tok Gajah bagi memburu misi 3 mata pertama sekali gus akan memberikan tonik awal bagi menempuhi musim yang panjang kali ini.

Adakah Negeri Sembilan akan meneruskan kecemerlangan seperti musim lalu apabila mengakhiri saingan di tangga keempat beranding Sri Pahang di tempat ketujuh. Tapi jangan lupa, Sri Pahang pun ada kaki, ingat senang-senang ke nak menang.

Jadual Dan Tayangan Siaran Langsung Negeri Sembilan vs Sri Pahang Dalam Liga Super 2023

Jadi bagi yang berkesempatan, jangan lupa untuk datang ke stadium bagi memberikan sokongan kepada pasukan masing-masing. Anda boleh dapatkan tiket masuk secara online dengan harga bermula RM15 untuk dewasa dan RM9 untuk kanak-kanak. Tiket boleh beli di www.tickethotline.com.my

Tetapi bagi yang tidak berkesempatan untuk datang, perlawanan ini juga akan ditayangkan secara langsung di RTM TV Okey dan Sukan RTM secara percuma. Boleh juga strim secara online di RTM Klik atau di Sooka.

Jadi penyokong semua, jangan lupa temu janji kita pada hari Ahad ini. Sepak mula adalah pada jam 9.00 malam. Ini jadual dan keputusan antara Negeri Sembilan FC dan Sri Pahang FC untuk aksi Liga Super 2023 LS1

26 Februari 2023 (Ahad)

FT : Negeri Sembilan (1) - (1) Sri Pahang

  • Casagrande 21'
  • Malik Mat Ariff 48'

Masa : 9.00 Malam
Tempat : Stadium Tuanku Abdul Rahman Paroi
Tayangan : TV Okey dan Sukan RTM
Live streaming : Link 1 | Link 2 | Link 3

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post