Saksikan Siaran Langsung Perlawanan JDT Vs Zenit Pra Musim 2023 Di Dubai

Saksikan Siaran Langsung Perlawanan JDT Vs Zenit Pra Musim 2023 Di Dubai

Kini sudah memasuki perlawanan terakhir untuk pra musim di Dubai apabila JDT akan bertemu FC Zenit St. Petersburg pada 6 Februari 2023, hari Isnin, jam 9.00 malam di Stadium The Sevens.

Ini merupakan perlawanan kelima dalam siri jelajar pre seasong untuk JDT selama di Dubai, UEA. Daripada 4 perlawanan sebelum ini, JDT memenangi tiga daripadanya. Pada perlawanan pertama JDT tumpas kepada FC Rostov dengan jaringan 2 gol tanpa balas

Kemudian JDT mendapat kemenangan 3-0 apabila pihak lawan FC Levski Sofia menarik diri bagi meneruskan perlawanan. JDT juga berjaya mengalahkan wakil kelab UAE iaitu FC Fursan Hispania dengan jaringan 3-0. Kemudian Harimau Selatan sekali lagi berjaya mencipta kemenangan apabila bertemu FC Lokomotiv Moscow.

BACA : Jadual & Keputusan Penuh Semua Perlawanan Pra Musim JDT Di Dubai 2023

Perlawanan terakhir ini pastinya menarik apabila skuad Estenab Solari akan menguji sebuah kelab terkuat Liga Rusia yang juga merupakan juara liga sejak musim 2018 iaitu FC Zenit St. Petersburg. Kini kebal itu juga menduduki tangga ke-57 kelab terbaik dunia.

Jadual Siaran Langsung & Keputusan JDT Vs Zenit Pra Musim 2023 Di Dubai

Peminat bola sepak tanah air khususnya penyokong setia Johor Darul Ta'zim (JDT) tidak sabar-sabaru untuk saksikan perlawanan ini dan ketuhui keputusan selepas tamat tiupan wisel.

Seperti biasa, tiada tayangan secara live di saluran Astro atau RTM, tetapi perlawanan ini anda boleh tonton secara online menerusi laman youtube Winline dengan klik link dibawah.

Berikut merupakan jadual dan keputusan perlawanan persahabatan pra musim antara JDT dan Zenit yang berlangsung di Dubai. Waktu sepak mula adalah mengikut waktu Malaysia

6 Februari 2023 (Isnin)

FT : JDT (0) - (3) FC Zenit St. Petersburg

  • Rodrigau 10'
  • Malcom 15'
  • Danila Kozlov 31'

Masa : 9.00 Malam
Tempat : Stadium The Sevens
Live Streaming :  Link 2

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post