Siaran Langsung Keputusan Selangor vs Kelantan United Liga Super 2023

Siaran Langsung Keputusan Selangor vs Kelantan United Liga Super 2023

Liga Super 2023 untuk minggu pertama bakal mempertemukan Selangor FC dan Kelantan United FC dimana perlawanan tersebut bakal diadakan pada 26 Februari 2023, hari Ahad bertempat di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya.

Selangor pada musim lalu menamatkan saingan di tangga kelima bakal menerima kunjungan pendatang baru Kelantan United FC yang telah diserap naik ke Liga Super juga mengakhiri saingan di tangga kelima dalam Liga Premier sebelum ini.

Selangor pastinya akan mengambil kesempatan ini untuk mengkutip 3 mata ketika bermain dihalaman sendiri sambil disaksikan oleh ribuan peminat dan penyokong pasukan mereka. Adakah mereka akan berjaya?

Jadual Dan Tayangan Siaran Langsung Selangor vs Kelantan United Dalam Liga Super 2023

Jadi bagi yang berkesempatan, jangan lupa untuk datang ke stadium untuk memberikan sokongan kepada pasukan masing-masing. Anda kini boleh dapatkan tiket masuk secara online dengan harga bermula RM23 di website www.tickethotline.com.my

Tetapi bagi yang tidak berkesempatan, perlawanan ini juga akan ditayangkan secara langsung menerusi saluran Arena Bola 803 serta secara striming di Astro Go dan Sooka. Boleh langgan dengan harga serendah RM4.90 untuk satu perlawanan.

Jadi penyokong semua, jangan lupa temu janji kita pada hari Ahad ini, sepak mula adalah pada jam 8.15 malam. Ini jadual penuh dan keputusan antara Selangor dan Kelantan United untuk aksi Liga Super 2023 LS1.

26 Februari 2023 (Ahad)

FT : Selangor (1) - (0) Kelantan United

  • Yazan Al-Arab 40'

Masa : 8.15 Malam
Tempat : Stadium MBPJ
Tayangan : Arena Bola 803
Live Streaming : Link 1 | Link 2

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post