Siaran Langsung Keputusan Kuching City Vs Selangor Liga Super 2023

Siaran Langsung Keputusan Kuching City Vs Selangor Liga Super 2023

Minggu kedua Liga Super 2023 diteruskan lagi dan kali ini bakal mempertemukan Kuching City FC dan Selangor FC yang mana perlawanan ini bakal diadakan pada 2 Mac 2023, hari Khamis bertempat di Stadium Negeri.

Kedua-dua pasukan Kuching City dan Selangor masing-masing berjaya mengalahkan lawan masing-masing pada perlawanan pertama Liga Super tetapi dengan hanya kemenangan tipis sahaja.

Pastinya Kuching City tidak mahu mengalah walaupun bakal berdepan dengan sebuah pasukan gergasi merah kuning ini. Lagi-lagi pula mereka akan bermain di hadapan penyokong sendiri dan pastinya lebih ramai penyokong yang akan hadir.

Senarai Pemain Kesebelasan Utama Untuk Kuching City Dan Selangor

Berikut merupakan senarai pemain kesebelasan utama bagi kedua-dua pasukan untuk aksi Liga Super kali ini

Jadual Dan Tayangan Siaran Langsung Kuching City Vs Selangor Dalam Liga Super 2023

Berita baik kepada semua peminat bola sepak terutamanya di Sarawak apabila pihak pengurusan telah mengumumkan masuk percuma pada perlawanan antara Kuching City dan Selangor pada Khamis ini. Ianya bertujuan bagi menghargai sokongan yang diberi kepada pasukannya. Tapi kena dapatkan tiket juga di perkarangan stadium.

Bagi yang jauh dan tidak berkesempatan untuk datang, anda boleh saksikan secara langsung menerusi saluran RTM di TV2 dan Sukan RTM. Selain itu, anda juga boleh strim secara percuma di RTM Klik dan Sooka.

Jadi kepada semua peminat bola sepak tempatan, jangan terlepas untuk saksikan perlawanan ini secara langsung. Berikut merupakan jadual dan keputusan antara kedah dan Terengganu untuk aksi Liga Super 2023 LS2

2 Mac 2023 (Khamis)

FT : Kuching City (0) - (5) Selangor

  • Noor Al-Rawabdeh 4' 48'
  • Ayron del Valle 9'
  • Brendan Gan 65'
  • Danial Asri 73'

Masa : 8.15 Malam
Tempat : Stadium Negeri
Tayangan : TV2, Sukan RTM
Live Streaming : Link 1 | Link 2

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post