Siaran Langsung Keputusan Penang Vs Negeri Sembilan Liga Super 2023

Siaran Langsung Keputusan Penang Vs Negeri Sembilan Liga Super 2023

Minggu kedua Liga Super 2023 diteruskan lagi dan kali ini bakal mempertemukan Penang FC dan Negeri Sembilan FC yang mana perlawanan tersebut akan diadakan pada 1 Mac 2023, hari Rabu bertempat di Stadium Bandaraya.

Penang FC pastinya tidak ingin lagi menggigit jari seperti pada perlawanan minggu pertama kerana mencatatkan seri ketika itu walaupun mereka bermain seramai 10 orang sahaja apabila seorang pemain dilayangkan kad merah.

Negeri Sembilan juga menerima nasib yang sama apabila seri pada perlawanan pertama walauapun bermain di tempat sendiri ketika ini. Kali ini mungkin akan ada kejutan daripada skuad Hobin Jang Hobin.

Jadual Dan Tayangan Siaran Langsung Penang vs Negeri Sembilan Dalam Liga Super 2023

Jadi untuk mereka yang berada di sekitar, boleh datang dan saksikan perlawanan ini live dari stadium bandaraya. Anda kini boleh dapatkan tiket masuk secara online di www.tickethotline.com.my

Manakala bagi yang tidak berkesempatan, perlawanan ini masih anda saksikan secara langsung menerusi saluran Astro Arena Bola 3 (CH807) atau boleh tonton secara online di Astro Go. Selain itu, anda juga boleh strim di Sooka dengan langganan pas-1-perlawanan dengan harga RM4.90.

Jadi penyokong dan semua peminat bola sepak, jangan terlepas untuk saksikan perlawanan ini secara langsung. Berikut merupakan jadual dan keputusan antara Penang dan Negeri Sembilan untuk aksi Liga Super 2023 LS2

1 Mac 2023 (Rabu)

FT : Penang (0) - (0) Negeri Sembilan

Masa : 9.00 Malam
Tempat : Stadium Bandaraya
Tayangan : Arena Bola 3 807
Live Streaming : Link 1 | Link 2

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post