Siaran Langsung Live Streaming KL City vs Kuching City Liga Super 2023

Siaran Langsung Live Streaming KL City vs Kuching City Liga Super 2023

Antara empat perlawanan yang berlangsung untuk hari kedua, minggu kedua belas Liga Super 2023 adalah melibatkan pasukan Kuala Lumpur City FC vs Kuching City FC dimana ianya akan diadakan pada 24 Mei 2023, hari Rabu bertempat di Stadium Bolasepak Kuala Lumpur di Cheras.

KL City akan menjadi tuan rumah dan bakal melayan kunjungan Kuching City dalam aksi terakhir untuk pusingan pertama kali ini. Adakah KL City dapa meneruskan momentum kemenangan sebelum ini yang diraih atau Kuching City dapat melakukan sesuatu nanti?

Kuching City telah mencatatkan lima kemenangan dalam sebelas perlawanan sebelum ini dan mengumpul sebanyak 15 mata. Kini mereka berada di tangga keenam jauh jika dibandingkan dengan pasukan lawan.

Kuching City pula masih struggle bermain di Liga Super apabila hanya berjaya menang sekali sahaja sahaja dalam tempoh yang sama. Selain itu, telah tewas sebanyak sembilan kali dan seri sekali. Hanya 4 mata yang berjaya di kumpul dan berada di tangga ke 12 liga.

Adakah Kuching City mampu untuk meriah kemenangan kedua pada malam ini? Atau KL City akan beraksi aksi, tambahan pula bermain di home mereka dan juga bermain di hadapan penyokong sendiri yang datang.

Cara Dapatkan Tiket Masuk Stadium

Jadi untuk anda yang berada di Lembah Klang, jangan lupa untuk datang beramai-ramai ke stadium dengan dapatkan tiket masuk yang boleh dibeli secara online di www.tickethotline.com.my atau boleh juga beli tiket fizikal yang dijual diperkarangan stadium pada hari perlawanan.

Siaran Langsung Liga Super 2023 KL City vs Kuching City

Untuk penonton di rumah, anda boleh saksikan perlawanan ini secara langsung menerusi saluran Astro Arena Bola 2 804 atau boleh juga tonton secara online di astrogo.astro.com.my.

Selain itu, jika tiada akses kepada Astro, boleh live streaming menerusi platform di web https://sooka.my/ atau aplikasi Sooka. Anda hanya perlu langgan Pek Liga Malaysia dengan harga RM7.90 untuk pas 1 perlawanan atau RM28.90 untuk pas bulanan.

Jadual Dan Keputusan KL City vs Kuching City Liga Super 2023

Ini merupakan jadual pertemuan antara Kuala Lumpur City FC vs Kuching City FC untuk aksi Liga Super 2023 LS12 yang mana ianya akan berlangsung pada 24 Mei ini, hari Rabu bertempat di Stadium Bolasepak Kuala Lumpur.

Untuk keputusan pula, hanya akan dikemaskini sejurus selepas tamat perlawanan pada malam tersebut. Akan dipaparkan bilangan jaringan gol beserta senarai penjaring bagi kedua-dua pasukan yang beraksi.

24 Mei 2023 (Rabu)

FT : KL City (1) - (1) Kuching City

  • Tchetche Kipre 85' (P)
  • Abu Kamara 90+4'

Masa : 9.00 Malam
Tempat : Stadium Bolasepak Kuala Lumpur
Tayangan : Arena Bola 2 804
Live Streaming : Link 1 | Link 2

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post