Telefilem Apabila Terbit Fajar Di TV9

Telefilem Apabila Terbit Fajar Di TV9

Saksikan telefilem Apabila Terbit Fajar yang akan menemui penonton semula pada 11 Disember 2023, bersiaran pada hari Isnin, jam 8.30 malam menerusi slot Skrin Di 9 di TV9 atau boleh juga tonton secara online di watch.tonton.com.my.

Telefilem asalnya ditayangkan pada tahun 2018 ini merupakan terbitan syarikat produksi Layar Ceritera Sdn. Bhd., diarahkan oleh Along Kamaludin dengan nukilan skrip daripada Adza Emie.

Pelakon & Watak

Telefilem Apabial Terbit Fajar menampilkan barisan pelakon seperti Elisya Sandha, Azhan Rani, Watie Sadali, Ku Faridah, Rania Humaira, Aisyah Kamaludin dan ramai lagi.

  • Fasha Sandha sebagai Fiza
  • Azhan Rani sebagai Johan
  • Watie Sadali sebagai Fatimah
  • Ku Faridah sebagai Nek Yati
  • Rania Humaira sebagai Fajar

Sinopsis Telefilem Apabial Terbit Fajar

Apabila Terbit Fajar mengisahkan tentang Fiza iaitu seorang pelajar cemerlang yang telah diperkosa oleh Mahmood hingga dia melahirkan seorang anak diberi nama Fajar.

Disebabkan ugutan yang diterima daripada Mahmood, Fiza tidak memberitahu perkara sebenar kepada ibu bapanya kerana takut akan diapa-apakan.

Akhirnya ibu bapanya ketahui perkara sebenar dan sangat marah dengan perbuatan anak perempuannya dan mereka telah menyembunyikan tentang kelahiran anak luar nikah tersebut.

Akibat tidak tahan dengan layanan dingin ibu bapanya, Fiza bertindak melarikan diri dari rumah dan memulakan kehidupan baru bersama anaknya, Fajar.

Telefilem Apabila Terbit Fajar Di TV9

Aiman
Aiman Suka kongsikan info menarik dan pengalaman sendiri berkaitan pelbagai perkara | aiman6991@gmail.com

Post a Comment for "Telefilem Apabila Terbit Fajar Di TV9"