Siaran Langsung Terengganu vs Perak Liga Super 2024

Siaran Langsung Terengganu vs Perak Liga Super 2024

Terengganu vs Perak merupakan antara perlawanan tumpuan minggu ini yang mana bakal berlangsung pada 11 Mei 2024, hari Sabtu bertempat di Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin di Gong Badak Terengganu.

Masing-masing telah membuat persediaan yang rapi bagi mengharungi saingan Liga Super musim baru ini. Kedua-dua pasukan juga telah mempersiapkan pemain-pemain yang terbaik untuk memberikan tentangan sepanjang Liga Malaysia berlangsung.

Untuk info, pada musim 2023, kedua-dua pasukan telah bertemu sebanyak dua kali dan kedua-duanya menerusi saingan liga. Kedua-dua perlawanan itu juga, telah dimenangi oleh Terengganu dengan keputusan yang sama 3-0.

Siaran Langsung Terengganu vs Perak

Jadi untuk semua penonton dan peminat boleh sepak tempatan terutamanya bagi kedua-dua pasukan, jangan lupa untuk saksikan aksi permainan ini yang mana ianya akan disiarkan secara langsung menerusi saluran Astro.

Untuk pertemuan Terengganu vs Perak, ianya akan disiarkan secara langsung di Astro Arena Bola (saluran 803) dan secara online di Astro Go. Selain itu, anda turut boleh tonton secara live streaming menerusi platform Sooka.

Jadual & Keputusan Terkini

Berikut merupakan jadual perlawanan antara Terengganu vs Perak dalam saingan Liga Super 2024/25 LS1 yang mana akan berlangsung pada 11 Mei 2024 bertempat di Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin di Gong Badak.

FT : Terengganu (3) - (1) Perak

  • Nurillo Tukhtasinov 6'
  • Luciano Guaycohea 61' (P)
  • Shivan Pillay (P) 67'
  • Nnabuike Chukwu 81'

Masa : 9.00 pm
Venue : Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin
Tayangan TV : Arena Bola 803
Live Streaming : Sooka

Aiman
Aiman Suka kongsikan info menarik dan pengalaman sendiri berkaitan pelbagai perkara | aiman6991@gmail.com

Post a Comment for "Siaran Langsung Terengganu vs Perak Liga Super 2024"