Drama Life Lila Di TV3 (Lestary) & Disney+ Hotstar

drama life lila di tv3

Menyusuli 28 Hari Mencari Cinta, drama Life Lila akan mengisi slot Lestary bermula 21 Januari 2022 yang turut disiarkan melalui perkhidmatan penstriman Disney+ Hotstar selepas siaran di TV3.

Drama bersiri terbitan Mermaid Studios Sdn. Bhd. ini merupakan idea asal daripada penerbitnya sendiri iaitu Adriana Jasmay dan Liyana Jasmay pula bertindak sebagai pengarah. Manakala penulisan skrip oleh Faten Syamimie.

Sepertinya barisan pelakon dalam drama ini menggunakan muka-muka baru yang kini sedang meningkat naik dalam dunia lakonan seperti Shasha Abedul, Nia Atasha, Siti Hariesa dan ramai lagi.

Episod : 13
Pengarah : Liyana Jasmay
Penulis Skrip : Faten Syamimie
Produksi : Mermaid Studios Sdn. Bhd.
Penerbit : Adriana Jasmay

drama life lila di tv3

Barisan Pelakon & Watak

Antara pelakon yang membintangi drama ini seperti Shasha Abedul, Nia Atasha, Siti Hariesa, Aniq Suhair, Dilla Ahmad, Dhuha Mansor, Nik Rifaie, Ariana, Zuraini Kassim dan ramai lagi.

  • Shasha Abedul sebagai Lila
  • Nia Atasha sebagai Bibi
  • Siti Hariesa sebagai Aina
  • Aniq Suhair sebagai Zack
  • Dilla Ahmad sebagai Julia
  • Dhuha Mansor sebagai Udin

OST Drama

Tajuk : Alamak
Penyanyi : Sophia Liana & Harith Zazman
Komposer : Sophia Liana, Harith Zazman, Mas Dewanggan, Jova Devito, Aden King
Penulis Lirik : Sophia Liana, Harith Zazman, Mas Dewanggan, Jova Devito, Aden King

Sinopsis Drama Life Lila

Drama Life Lila mengisahkan Lila, seorang influencer di media social yang sangat berbakat dalam bidang kosmetik namun dia tidak serius dalam pekerjaannya.

Dulu kehidupannya bahagian dan kini telah bertukar menjadi huru-hara kerana angkara diri sendiri yang akhinya memakan diri.

drama life lila di tv3

Waktu Tayangan

Jangan ketinggalan untuk menyaksikan Life Lila bermula 21 Januari ini, yang bersiaran setiap hari Rabu hingga Sabtu, jam 9.00 malam menerusi slot Lestary di TV3.

Drama bersiri ini juga tersedia di platform perkhidmatan penstriman Disney+ Hotstar. Jika anda langgan dengan harga RM54.90 untuk 3 bulan, anda boleh tonton lebih awal daripada tayangan di kaca tv.

Tonton Semua Episod Drama Life Lila

DISINI

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post