Drama Selamanya Suri Cinta Di TV9

Drama Selamanya Suri Cinta Di TV9

Saksikan drama bersiri terbaru Selamanya Suri Cinta yang akan mula menemui penonton pada 15 Julai 2022, setiap hari Khamis dan Jumaat pada jam 9.30 malam menerusi slot Diandra TV9 atau boleh strim secara online di Disney+ Hotstar atau di www.hotstar.com/my

Drama 20 episod ini merupakan terbitan Suhan Movies & Trading Sdn. Bhd. dan diarahkan oleh Zamri Zakaria dengan penulisan skrip daripada Ramlah Rashid, Azilah Wahab, Eita Cardoba dan Haslizawati Hassan.

Sinopsis Drama Selamanya Suri Cinta

Drama Selamanya Suri Cinta menampilkan barisan pelakon popular Malaysia seperti Siti Nordiana, Sham Visa, Faradhiya, Fahrin Ahmad, Raja Azmi, Adriana Alyssa, Ziqri Mikhail, Aryan Adzrin dan ramai lagi.

  • Siti Nordiana sebagai Wanda Nurhayati
  • Sham Visa sebagai Fairuz
  • Farahdhiya sebagai Maisarah
  • Fahrin Ahmad sebagai Amirul
  • Raja Azmi sebagai Hajah Noriah

Tonton Drama Selamanya Suri Cinta - Link 1 | Link 2

Ianya mengisahkan tentang Wanda dan Fairuz yang suka bersaing sejak zaman persekolahan sehinggalah ke alam perkahwinan, mereka tidak mahu kalah dan sentiasa ingin menjadi ibu dan bapa terbaik.

Sehinggalah, anak bongsu mereka iaitu Shazni menghidap Hemofilia dan Wanda terpaksa mengambil keputusan untuk meletakkan jawatan tertinggi di syarikat dan melepaskan impiannya dan kini dia menjadi suri rumah.

Apakah yang bakal berlaku seterusnya?

Drama Selamanya Suri Cinta Di TV9

Drama Selamanya Suri Cinta Di TV9

1/Post a Comment/Comments

  1. Jika ada masa pasti abam kie akan nonton drama ini...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post