Info Dan Sinopsis Drama I Love You Mr Clown Di TV3

Drama I Love You Mr Clown Di TV3

Saksikan drama terbaru I Love You Mr Clownd yang akan menemui penonton mulai 27 Januari 2023, bersiaran setiap hari Rabu hingga Sabtu pada jam 9.00 malam menerusi slot Lestary di TV3 atau boleh juga strim secara online di watch.tonton.com.my

Drama 13 episod yang bakal menggantikan Bawah Blok ini merupakan terbitan syarikat produksi Arie Zaharie Production Sdn. Bhd., diarahkan oleh Amir Maziah Abdul Rahman dengan nukilan skrip bersama daripada Jue Kassim dan Ramlah Rashid.

Sinopsis Drama I Love You Mr Clown

Drama I Love You Mr Clown menampilkan barisan pelakon seperti Nabil Aqil, Yuna Rahim, Safwan Nazri, Putri Hanan Shahidah, Ameerul Asyraf, Faizul Syaharin, Farisha Irwayu, Alif Hadi, Aleza Shadan, Natasha Elyzza, Afifah Nasir dan ramai lagi.

  • Nabil Aqil sebagai Faris
  • Yuna Rahim sebagai Nisa
  • Safwan Nazri sebagai Adan
  • Ameerul Syaharin sebagai Khalid
  • Farisha Irwayu sebagai Rogayah

Tonton drama I Love You Mr Clown online - disini | disini

Ianya mengisahkan tentang seorang gadis yang telah jatuh cinta dengan seorang badut (clown) yang telah berjaya menyelamatkannya sehingga dia membuat keputusan untuk mencari identiti lelaki yang bersembunyi disebalik topeng itu.

Kerana satu peristiwa yang berlaku cinta pada mulanya mekar kini dihalang. Mampukan wajah di sebalik seragam badut tersebut berjaya mencurinya hatinya?

Drama I Love You Mr Clown Di TV3

Drama I Love You Mr Clown Di TV3

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post