Siaran langsung Barcelona Vs Manchester United Play-Off UEL 2023

Siaran langsung Barcelona Vs Manchester United Play-Off UEL 2023

UEFA Europa League kini kembali untuk peringkat kalah mati. Kali ini Manchester United akan berdepan dengan Barcelona pada 17 Februari 2023, hari Jumaat pada pukul 1.45 pagi di Spotify Camp Nou, Barcelona.

Selepas terikat dengan keputusan seri 2-2 pada perlawanan pertama. Kedua-dua pasukan akan bermain sekali lagi dalam aksi timbal balik di Old Trafford pada 24 Februari ini jam 4.00 pagi bagi menentukan pasukan mana yang akan bergerak ke pusingan seterusnya.

Ini merupakan perlawanan play-off bagi peringkat kalah mati yang mana mempertemukan naib juara UEL iaitu Manchester United dan pasukan ditempat ketiga UCL iaitu Barcelona. Pemenang bagi perlawanan akan bergerak ke pusingan suku akhir UEL.

Kedua-dua pasukan akan bermain secara agregat dimana untuk perlawanan pertama akan bermain di Home Barcelona dan perlawanan kedua yang dijadualkan berlangsung pada minggu berikutnya di Home Manchester United di Old Trafford.

Siaran Langsung Barcelona Vs Manchester United Untuk Play Off UEL 2023

Kedua-dua pasukan ini nampaknya tengah berada di landasan terbaik terutamanya dalam saingan liga domestik masing-masing. Barcelona kini gah di tangga teratas La Liga, manaka Manchester United terus mempamirkan aksi terbaik dan meraih terusan kemenangan.

Jadi jangan terlepas untuk saksikan aksi bola sepak untuk kedua-dua pasukan terhebat ini yang mana akan dibawakan secara live menerusi saluran beIN Sports 3 CH819 atau anda boleh juga strim secara online di Astro Go percuma untuk pelanggan Astro.

Berikut merupakan jadual dan keputusan kedua-dua perlawanan timbal balik antara Barcelona dan Manchester United dalam peringkat play-off UEL 2023

17 Februari 2023 (Jumaat)

FT : Barcelona (2) - (2) Manchester United

  • Marcos Alonso 50'
  • Marcus Rashford 52'
  • Jules Kounde 59' (OG)
  • Raphinha 76'

Masa : 1.45 Pagi
Venue : Spotify Camp Nou, Barcelona
Tayangan : beIN Sports 3 (819)
Live Streaming : Link 1 | Link 2

24 Februari 2023 (Jumaat)

FT : Manchester United (2) - (1) Barcelona (Agg : 4-3)

  • Lewadowski 18'
  • Fred 47'
  • Antony 73'

Masa : 4.00 Pagi
Venue : Old Trafford, Manchester
Tayangan : beIN Sports 3 (819)
Live Streaming : Link 1 | Link 2

*Manchester United kelab paling power di dunia kini mara ke pusingan 16 UEFA Europa League 2023

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post