Monday, 3 September 2018

,

Lazada Shopathon Blogger Contest

Lazada Shopathon Blogger Contest

Lazada Shopathon Blogger Contest | Sekali lagi antara syarikat e-dagang terbesar di rantau Asia Tenggara terutamanya di Malaysia iaitu Lazada berbesar hati mengadakan contest untuk blogger Malaysia terutamanya. Kali ini pihak Lazada mengadakan contest sempena acara 9.9 Festival sale yang akan datang ini

Kali ini lebih menarik daripada contest sebelum-sebelum ini kerana setiap peserta yang hantar dan menyertai secara automatik akan diberi ganjaran sebanyak RM30. Jadi korang blogger hantar penyertaan dah dapat ganjaran RM30. 

Pertandingan atau contest kali ini diadakan sebanyak 2 sesi, yang pertama akan bermula pada 1 - 9 September 2018 dan seterusnya kelak akan diberi tahu kemudian. Jumlah hadiah yang diberi untuk sesi ke-2 sehingga RM6450. Untuk sesi 1 ini, pihak Lazada memberi 1 task yang mudah untuk dilengkapkan. Jadi mana-mana blogger lain, tak payah join la, bagi aku je la join hahaha

Select three products on Lazada that you have always wanted to buy


1.   EOS-FX mount lens adapter

Lazada Shopathon Blogger Contest


2.   Rechargeable Battery Eneloop

Lazada Shopathon Blogger Contest


3.   Yongnuo Speedlight YN560 III

Lazada Shopathon Blogger Contest

Share:

4 comments:

  1. goodluck! saya pun join...follow sini...hehe

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Haha..kita dah terlepas peluang kali ni. Ni kira bagi peluang dekat aimanlah ye hikhik.

    All the best ye

    ReplyDelete