Capture: 50GB free untuk pengguna Digi



Entry kali ni khas untuk semua pengguna Digi yang mempunyai Apps MyDigi. Melalui monthly rewards pihak Digi menawarkan 50GB FREE cloud storage daripada apps Capture.


Apps Capture (Cloud Storage)


Aku tak tahu apps Capture ni terkenal ke tidak, tetapi aku rasa pengguna Digi mesti tahu pada Capture ni. Sebab apa? Sebab dalam website Digi sendiri ada apps ni.

Capture ni macam cloud storage lain juga seperti yang terkenal macam Dropbox, Google Drive, iCloud dan macam-macam lagi. Tetapi yang kurang sikit, Capture ni hanya boleh simpan gambar dan video sahaja, selain daripada itu tak boleh macam dokumen dan lagu.


Bandingan antara cloud storage yang terkenal


Tetapi yang bestnya Capture integrate with Digi ni, dia tak guna internet quota sama ada upload ataupun download. Ada lagi, jika anda pengguna Digi anda akan dapat dapat free 30GB. hoho banyak tu. Nak tahu lebih lanjut pasal capture with Digi ni klik sini. Tapi bukan pengguna Digi boleh je download apps ni kt playstore atau appstore, tapi tak dapat la free 30GB tu




Jadi tambahan dengan free 50GB reward ni, anda dapat total sekurang-kurangnya 80GB. Tetapi 50GB free ni hanya bertahan selama setahun je.





Jadi cara nak dapatkan reward ni mestilah ada apps Mydigi > Rewards > Monthly Rewards >  Get Rewards.

Seterusnya follow je instruction details yang diberi nanti. Senang je!
Ni bukan nak promote Digi, cuma perkongsian apa yang dieorang bagi free kan.

1/Post a Comment/Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post