Kebaikkan Herb Lax Shaklee



Assalamualaikum

Pada kali ni saya inginberkongsi produk Shaklee seterusnya iaitu Herb Lax. Produk Herb Lax Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herb Lax yang lembut boleh membantu.

Sedikit info berkaitan ramuan asas produk ini. Herb lax terdiri daripada kombinas sains perubatan tradisional dan teknologi moden. Ia mengandungi 9 herba semulajadi iaitu: Alfalfa Leaves, Senna Leaves, Anise Seed, Blue Malva Flower, Buckhorn Bark, Licorice Root, Rhubarb boot, Fennel Seed dan Culver's Root

Semua herba ini sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuainnya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

Jadi dengan mengenali setiap herba ni. Apa kebaikkan yang Shaklee keluarkan produk Herb Lax ini?

Kebaikkannya antara adalah:

  1. Pembersihan najis yang tersekat.
  2. Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  3. Membantu masalah sembelit.
  4. Tindakan pembersihahnya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
  5. Mengempiskan perut.
  6. Herb Lax juga membantu dalam mengurangkan serta memberi kepejalan pada perut.


Sebagai tambahan, Herb Lax tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Jadi siapakah yang perlu dapatkan Herb Lax ni? Antaranya adalah:


  1. Mereka yang ada masalah pembuangan dan sembelit.
  2. Mereka yang berjerawat di muka.
  3. Mereka yang mahu membersihkan usus bagi mereka yang baru bermula untuk mengambil suplimen. Jadi dengan ini usus akan bersih dan daya serapan suplimen ke badan akan berfungsi dengan baik.
  4. Mereka yang mengalami penyakit gout


Perhatian:

  1. Bagi pengguna yang mempunyai daya sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit-birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala d bawah kondisi normal, Herb Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan.
  2. Bilangan dos pengambilan kepada 5-8 biji boleh diambil bagi mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius dan kembali kepada dos biasa setelah proses pembuangan kembali normal





* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Segala pertanyaan berkaitan produk boleh komen ataupun terus hubungi saya

Aiman Abdullah
014 500 8253 ataupun klik sini terus

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post