Online Revolution 2017 Bakal Tiba Pada 11/11 Ini. Kaki Shopping Bersiap Sedialah!

Online Revolution 2017 Bakal Tiba Pada 11 November Ini. Kaki Shopping Bersiap Sedialah!

Berita gembira kepada kaki online shopping. Berita gembira kepada pengguna tegar laman e-dagang terbesar Asia Lazada. Kali ini Lazada buat hal lagi dan hal kali ni lebih parah iaitu pihak Lazada akan mengadakan Online Revolution 2017 kepada semua lapisan pengguna. Jadi apa itu Online Revolution ini. Apa keuntungan kepada kita sebagai customer? Jom kita tengok

sumber: mingguanwanita

Apa itu Online Revolution 2017?

Online Revolution 2017 adalah jualan yang terbesar di Asia yang ditunggu-tunggu. Pihak Lazada sekali lagi mengadakan jualan ini dan berharap ramai lagi pelanggan dan pembeli mengambil bahagian dalam jualan atas talian yang paling hebat di Malaysia. Seperti sebelum-sebelum ini, Lazada yang telah memegang jualan-mega-sebulan, pusat membeli-belah dalam talian terbesar di Asia Tenggara akan mengemparkan dunia Internet untuk menyediakan pengguna dalam talian dengan diskaun terbesar dan paling hebat, jualan kilat, hot deals, hadiah besar dan banyak lagi manfaat lain untuk dinikmati. Acara ini akan dikenali sebagai Revolusi Online 11 / 11-12 / 12 atau Online Revolution 11/11 - 12/12.

Bilakah jualan  Online Revolution berlaku?

Seperti yang diberitahu tadi, acara ini akan dikenali sebagai Revolusi Online 11 / 11-12 / 12. Jadi, daripada nama tersebut, terselik number dan apa maksud disebaliknya? Melalui Revolusi Dalam Talian, akan ada jualan mega yang akan bermula pada 11 November dan 12 Disember 2017. Ingat hanya 2 hari. Dan rebutlah peluang pada 11 November ini iaitu pada Sabtu.

Entry ini di tulis pada 9 November 2017. Jam 8.25 PM


Kenapa perlu berbelanja dalam jualan Online Revolution?

Pada 11 November nanti, akan disediakan pelbagai diskaun terbesar dan paling hebat, jualan kilat, hot deals, hadiah besar dan banyak lagi manfaat lain untuk digunakan. Sebagai contoh Lazada ada menjual gift card RM50 dengan harga RM40 sehinggalah gift card RM2000 dengan harga Rm1800. Kat sini dah dapat diskaun 10% belum tambah dengan voucer lagi nanti. Ini baru 1, belum lagi dengan diskaun tersedia daripada brand yang terlibat. Nak tengok gift card lain, klik sini



Pihak bank juga menyertai Online Revolution ini dengan memberi diskaun code. Mana yang guna digi apps tu, kumpul la point dulu. Esok 11/11 tengok berapa diskaun yang kita akan dapat. Aku guna Digi beb! Nak tengok dengan lebih jelas diskaun daripada brand lain yang bakal korang dapat pada 11/11 nanti boleh terus klik sini. Serius macam-macam brand bagi diskaun pada hari sabtu ini. 

Gift card ada, voucer ada, diskaun ada, flash sale ada dan macam-macam lagi. Jadi itulah sebab kenapa korang kene berbelanja di LAZADA pada 11 November ini.


Dimana jualan Online Revolution ini akan berlangsung?

Korang boleh membeli produk dan item dari pelbagai kategori dengan mudah melalui desktop / komputer riba korang atau aplikasi mudah alih di telefon bimbit ataupun tablet. Ingat, korang akan berpeluang menikmati tawaran penjimatan wang khas dan diskaun yang anda tidak akan dapat dari jualan lain! Korang boleh terus klik banner di bawah ini untuk terus shopping pada 11 November ini.
>>>>> Klik Banner <<<<<
>>>>> Klik Banner <<<<<


*my wish so far nak beli dome port untuk gopro 5 dan hot shoe mount untuk dslr canon dan tuala hotel. Harap 11/11 ni dapat diskaun kaw-kaw

1/Post a Comment/Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post