Telefilem Dosa Itu Bukan Miliknya TV2

Telefilem Dosa Itu Bukan Miliknya TV2

Saksikan telefilem Dosa Itu Bukan Miliknya yang akan bersiaran pada 25 Julai 2022, hari Rabu pada jam 9.00 malam menerusi slot Drama On 2 di RTM TV2 dan secara online di RTMKLIK di rtmklik.rtm.gov.my

Telefilem ini diterbitkan oleh syarikat produksi Guam Teamwork Sdn. Bhd. dan diarahkan oleh Irwan Rauf dengan hasil nukilan skrip oleh Naza Manas.

Sinopsis Telefilem Dosa Itu Bukan Miliknya

Antara pelakon yang membintangi telefilem Dosa Itu Bukan Miliknya ialah Aliff Aziz, Octovia Manrose, Puteri Adrianna, Firdaus Nadxaman, Aman Graseka, Rafidah Jaafar, Naim Shamshol dan ramai lagi.

Telefilem ini mengisahkan tentang Munirah (Octovia Manrose) seorang gadis remaja yang berkawan rapat dengan Fitri (Aliff Aziz) seorang budak lelaki yang agak lurus bendul.

Segalanya berubah apabila Munirah dipaksa berkahwin dengan Fitri setelah dia mengandung akibat diperkosa oleh ayahnya Rahim. Daripada seorang kawan dan kini bergelar suami isteri.

Namun keadaan itu tidak kekal lama kerana perasaan dan merasa bersalah, Munirah sering mencari pasal agar dia diceraikan oleh Fitri.

Telefilem Dosa Itu Bukan Miliknya TV2

1/Post a Comment/Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post