Filem Tiga Janda Melawan Dunia Di Pawagam Mulai 19 Mei

Filem Tiga Janda Melawan Dunia Di Pawagam Mulai 19 Mei

Saksikan filem komedi terulang bagi tahun ini Tiga Janda Melawan Dunia yang akan menemui penonton di seluruh pawagam di seluruh Malaysia mulai 19 Mei 2022. Anda kini boleh dapatkan tiket sekarang.

Filem ini mendapat kerjasama daripada 5 produksi iaitu Multimedia Entertainment, Directors Think Tank, Golden Screen Cinemas, Astro dan Six Fun Media. Ianya diarahkan oleh pengarah Hyrul Anuar dengan hasil penulisan skrip oleh Hyrul Anuar sendiri bersama Nazri Vovinski.

Sinopsis Filem Tiga Janda Melawan Dunia

Filem Tiga Janda Melawan Dunia menampilkan barisan pelakon hebat yang berada di kelas tersendiri seperti Khatijah Tan, Normah Damanhuri, Raja Azura, Norman Hakim, Rosnah Mat Aris, Ellyza Azizi, Abbas Mahmood dan ramai lagi.

  • Khatijah Tan sebagai Midah
  • Normah Damanhuri sebagai Rohayu
  • Raja Azura sebagai Ani
  • Norman Hakim sebagai Aiman Zalini

Ianya mengisahkan tentang Midah, Rohayu dan Ani, 3 balu dari kampung pedalaman, yang merupakan peminat tegar Aiman Zalini. Apabila konsert terakhir penyanyi itu diumumkan, ketiga-tiga wanita itu cuba dan melakukan segala yang mereka mampu untuk mengumpul wang.

Tetapi mereka gagal. Tanpa berputus asa, mereka cuba melakukan perkara yang paling luar biasa yang mungkin (didorong oleh kejayaan segera seorang loafer tempatan) dengan mewujudkan perniagaan jus vape bebas aditif/semua semula jadi/bukan tembakau!

Formula vape mereka (dicipta dengan bantuan pembantu makmal sederhana) adalah kejayaan yang tidak disengajakan dan mereka miliki cukup wang untuk membeli tiket konsert!

Namun, tanpa disedari - jus vape yang viral dan semulajadi itu telah menyebabkan ramai penagih dadah menjadi pulih dan ini menyebabkan isu permintaan terhadap ketua kartel dadah. Seterusnya terjadi rangkaian peristiwa lucu dan mengelikan hati yang akan mengubah hidup mereka selama-lamanya.

Filem Tiga Janda Melawan Dunia Di Pawagam Mulai 19 Mei

Filem Tiga Janda Melawan Dunia Di Pawagam Mulai 19 Mei

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post