Telefilem 1 Untuk Hati 2 Untuk Rindu Di Awesome TV

Telefilem 1 Untuk Hati 2 Untuk Rindu Di Awesome TV

Saksikan ulang siar telefilem 1 Untuk Hati 2 Untuk Rindu yang akan menemui penonton pada 24 Julai 2022, hari Ahad pada jam 10.00 malam menerusi slot Ohsem Tele di Awesome TV saluran Astro 123 dan Myfreeview 112.

Telefilem ini merupakan ideal asal daripada Azmi Hata dan kemudian diterbitkan oleh syarikat produksi ZGB Media Sdn. Bhd., diarahkan oleh Asri Alias yang mana nukilan skrip adalah daripada Rayyan Danish.

Sinopsis Telefilem 1 Untuk Hati 2 Untuk Rindu

Telefilem 1 Untuk Hati 2 Untuk Rindu menampilkan barisan pelakon seperti Atiqah Shuhaimi, Mustaqim Bahadon, Hairie Othman, Silfeny Osman, Fird Ahmad, Azrin Adriana, Ahnaf Abu Bakar dan ramai lagi.

  • Atikah Shuhaimi sebagai Raisya
  • Mustaqim Bahadon sebagai Ryan
  • Hairie Othman sebagai Tuan Amirul

⏩ Tonton Telefilem 1 Untuk Hati 2 Untuk Rindu Disini - Link 1 | Link 2

Ianya mengisahkan tentang dua orang chef yang berlainan latar belakang iaitu Raisya dan Ryan yang berjumpa sekali gus memulakan kisah cinta mereka walhal pada awalnya mereka bermusuhan.

Walaubagaimanapun, konflik antara mereka timbul membuahkan hasil yang tidak diduga. Mereka kini saling menyukai antara satu sama lain walaupun pada hakikatnya perjalanan cerita mereka dipenuhi rasa 'sayang dan benci' hingga memenuhi suasana romantic comedy

Telefilem 1 Untuk Hati 2 Untuk Rindu Di Awesome TV

Telefilem 1 Untuk Hati 2 Untuk Rindu Di Awesome TV

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post