Telefilem Korban Adha Di Astro Prima

Telefilem Korban Adha Di Astro Prima

Sempena Aidiladha, saksikan telefilem Korban Adha yang akan menemui penonton pada 9 Julai 2022, hari Sabtu pada jam 12.00 tengah hari di saluran Astro Prima 105 atau boleh strim secara online di astrogo.astro.com.my

Telefilem ini merupakan ideal asal daripada Redzuan Shukor dan Syawal Azrai dan kemudian diarahkan oleh Feroz Kader dengan nukilan skrip daripada K. Adlie serta diterbitkan oleh syarikat produksi FJ Pictures Sdn. Bhd.

Sinopsis Telefilem Korban Adha

Telefilem Korban Adha menampilkan barisan pelakon seperti Hisyam Hamid, Khatijah Tan, Meor Mohd, Puteri Rafasya, Shyrim Husni dan ramai lagi.

Tonton Telefilem Korban Adha Link 1 | Link 2

Ianya mengisahkan tentang seorang anak yang dibenci oleh ibunya senditi tetapi akhirnya sanggup berkorban demi menyelamatkan nyawa 'syurganya'. Wan seorang lelaki lembam yang selalu disisihkan keluarga akibat ibunya yang dendam dengan bekas suaminya.

Oleh kerana ini, Wan berkawan dengan Kudin iaitu seorang penagih dadah yang juga selalu melakukan kerja-kerja jenaya, tetapi Wan tidak terlibat dalam dalam kerja yang tidak baik itu yang mana ianya dibuat oleh Kudin.

Pada satu hari, Wan telah tertangkap dek kerana kerja jenayah yang dibuat oleh Kudin dan dimasukkan ke penjara. Dari hari ke hari, kesihatan ibunya, Shida semakin teruk dan perlukan penderma buah pinggang. Akhirnya, Wan yang demakan buah pinggangnya untuk ibunya.

Telefilem Korban Adha Di Astro Prima

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post