Filem Lockdown Love Di Astro First

Filem Lockdown Love Di Astro First

Saksikan filem Lockdown Love yang akan menemui penonton pada 6 Ogos 2022, hari Sabtu yang akan ditayangkan di pawagam rumah anda Astro First saluran 480 dan On Demand. Jangan lupa untuk sewa dengan harga RM15 untuk tontonan selama 48 jam secara berulang-ulang.

Filem ini diinspirasikan daripada idea tuan pengarah sendiri iaitu Faliq Sharif dan diterbitkan oleh syarikat produksi Ugen Sdn. Bhd. dengan nukilan skrip daripada Ekim Emir.

Sinopsis Filem Lockdown Love

Filem romantik komedi Lockdown Love menampilkan barisan pelakon seperti Syafiq Kyle, Azizul Ammar, Nadia Brian, Sheera Edora dan ramai lagi.

  • Syafiq Kyle sebagai Muzamer
  • Azizul Ammar sebagai Anas
  • Nadia Brian sebagai Melissa

⏩ Tonton Filem Lockdown Love Disini - Link 1 | Link 2

Ianya mengisahkan tentang Muzamer yang mempunyai perasan terhadap Melissa sejak dibangku sekolah lagi.

Akhirnya 10 tahun selepas mereka tamat sekolah, Muzamer berazam untuk meluahkan perasaannya terhadap Melissa pada perhimpunan perjumpaan kumpulan mereka.

Tetapi nasib tidak menyebelahinya apabila seminggu sebelum reunion batch mereka, kerajaan mengisytiharkan Perintah Kawalan Pergerakan atau Lockdown ekoran kes Covid-19 yang melanda negara.

Muzamer bertambah kecewa apabila mengetahui Melissa masih bujang. Baginya itu sahaja peluangnya. Rakan baiknya, Anas, mencadangkan agar dia cuba mendapatkan Melissa melalui atas talian atau secara online menerusi aplikasi media sosial.

Filem Lockdown Love Di Astro First

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post