Telefilem Bini-Bini Lockdown Di TV3

Telefilem Bini-Bini Lockdown Di TV3

Saksikan telefilem Bini-Bini Lockdown yang akan menemui penonton pada 20 Ogos 2022, hari Sabtu pada jam 10.00 malam menerusi slot Cerekarama di TV3 atau boleh strim secara online di Cinema Tonton secara percuma.

Telefilem ini merupakan terbitan syarikat produksi Zeel Production Sdn. Bhd., diarahkan oleh Izuan Mokhtar dengan nukilan skrip bersama daripada Mufid Shuhaimi dan Next SceneTeam.

Sinopsis Telefilem Bini-Bini Lockdown

Telefilem Bini-Bini Lockdown menampilkan barisan pelakon seperti Dato Afdlin Shauki, Datin Paduka Eina Azman, Nasha Aziz, Nadia Brian, Sangeeta, Puteri Adlin Lina, Nur Aisyah Adelia, Hasyf Hazlyzam, Hadyf Hazlyzam, Laura Olivia dan ramai lagi.

  • Dato Afdlin Shauki sebagai Azim
  • Datin Paduka Eina Azman sebagai Sara
  • Nasha Aziz sebagai Shima
  • Nadia Brian sebagai Tini
  • Sangeeta sebagai Rani

⏩ Tonton Telefilem Bini-Bini Lockdown Disini - Link 1 | Link 2

Ianya mengisahkan bagaimana Azim untuk kawal atau handle empat orang isterinya ketika mereka semua terperangkap dalam satu rumah semasa Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) atau Lockdown.

Dalam masa yang sama juga, Azim juga cuba mengatur langkah dengan bijak untuk mengelakkan isteri-isterinya mengetahui dia sudah beristeri empat. Walaupun begitu, sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga.

Mampukah Azim untuk penuhi demand atau kemahuan dan kerana isteri-isterinya yang pelbagai pada akhirnya?

Telefilem Bini-Bini Lockdown Di TV3

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post