Telefilem Cinta Koma Di TV2

Telefilem Cinta Koma Di TV2

Saksikan telefilem Cinta Koma yang akan menemui penonton pada 16 Ogos 2022, hari Selasa pada jam 9.00 malam menerusi slot Drama On 2 di RTM TV2 atau boleh strim secara online di rtmklik.rtm.gov.my

Telefilem ini merupakan terbitan syarikat produksi Poketplay Sdn. Bhd., diarahkan oleh Shanker Ragaven yang juga penulis skrip untuk naskah ini bersama Hafid Derani.

Sinopsis Telefilem Cinta Koma

Telefilem Cinta Koma menampilkan barisan pelakon seperti Luqman Hafidz, Afifah Nasir, Alya Iman, Azim Yusof, Epy Kodiang, Suraida Abu Hassan dan ramai lagi.

  • Luqman Hafidz sebagai Zamri
  • Alya Iman sebagai Felisha
  • Afifah Nasir sebagai Hana
  • Azim Yusuf sebagai Shukri

⏩ Tonton Telefilem Cinta Koma - Link 1 | Link 2

Ianya mengisahkan tentang Zamri yang berada dalam keadaan koma selama 12 tahun yang mana akhirnya kembali sedar. Namun begitu, dia menghadapi masalah kerana ketinggalan dalam teknologi yang sedikit sebanyak berubah sepanjang tempoh koma tersebut.

Dalam masa yang sama juga, Zamri mahu mencari semula kekasih lamanya iaitu Felisha tetapi dihalang oleh kawan baiknya Shukri. Kerana bosan asyik terperap di rumah, Zamri mula menyibukkan diri dengan menjaga bisnes keluarganya dan mencari pasangan hidup.

Telefilem Cinta Koma Di TV2

Telefilem Cinta Koma Di TV2

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post