Telefilem Mandi Mayat Di Astro Citra

Telefilem Mandi Mayat Di Astro Citra

Saksikan telefilem Mandi Mayat yang akan menemui penonton pada 25 Februari 2023, hari Sabtu pada jam 9.00 malam menerusi slot Citra Exclusive di Astro Citra 108 atau boleh juga strim secara online di astrogo.astro.com.my

Telefilem yang diilhamkan oleh Syawal Azrai ini diterbitkan oleh syarikat produksi Efficient Action Sdn. Bhd., diarahkan oleh Azmir Affandi dengan nukilan skrip daripada Srikandi Emma dan Seri Dewi.

Sinopsis Telefilem Mandi Mayat

Telefilem Mandi Mayat menampilkan barisan pelakon seperti Zul Ariffin, Khatijah Tan, Sefik Khair, Che Nurul Ain Syahira, Khairul Annuar Hj Jantan, Farah Hanim, Jariah Abdullah Hasyim, Fazli Daniel dan ramai lagi.

  • Zul Ariffin sebagai Syawal
  • Khatijah Tan sebagai Mak Esah
  • Sefik Khair sebagai Syaufi
  • Khairul Anuar Hj Jantan sebagai En Mokhtar
  • Che Nurul Ain Syahira sebagai Farah

⏩ Tonton Drama One Cent Thief - Link 1 | Link 2

Ianya mengisahkan tentang Syawal yang bekerja sebagai pengurus jenazah di rumah mayat hospital. Jadi dia perlu menguruskan jenazah yang diterimanya setiap hari di tempat kerjanya tersebut.

Syawal yang baru sahaja bekerja mula mendapat mayat dari pelbagai latar belakang dan sebab kematian mula mengalami pengalaman aneh ketika mula menguruskan mayat-mayat tersebut.

Kejadian berlaku apabila dia melanggar petua orang tua tentang pengurusan jenazah dari ibunya yang juga merupakan seorang pemandi jenazah sehinggalah dia akhirnya terkena badi mayat.

Telefilem Mandi Mayat Di Astro Citra

Telefilem Mandi Mayat Di Astro Citra

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post