Telefilem Pilih Aku Atau Dia Di TV9

Telefilem Pilih Aku Atau Dia Di TV9

Saksikan telefilem Pilih Aku Atau Dia yang akan menemui penonton pada 21 November 2022, bersiaran pada hari Isnin, jam 8.30 malam menerusi slot Skrin Di 9 di TV9 atau boleh juga strim secara online di www.tonton.com.my

Telefilem ini merupakan terbitan syarikat produksi Zeel Production Sdn. Bhd., diarahkan oleh Rahila Ali dengan penulisan skrip daripada Lee Chonz.

Sinopsis Telefilem Pilih Aku Atau Dia

Telefilem Pilih Aku Atau Dia menampilkan barisan pelakon seperti Wanna Ali, Nora Danish, Yusof Bahrin, Aidit Noh, Lydiawati, Emerlia, Eshal Ifaira, baby Armel dan ramai lagi.

  • Wanna Ali sebagai Farah
  • Nora Danish sebagai Marhana
  • Yusof Bahrin sebagai Syed
  • Aidit Noh sebagai Aidil
  • Lydiawati sebagai Ibu Farah

Tonton telefilem Pilih Aku Atau Dia online - Link 1 | Link 2

Ianya mengisahkan tentang ehidupan pasangan suami isteri iaitu Syed dan Farah. Walaupun telah berkahwin hampir 10 tahun, mereka masih tidak dikurniakan anak selepas pelbagai usaha yang telah dilakukan.

Disebabkan itu, akhirnya Farah memberi izin dan meminta suaminya berkahwin dengan orang lain yang juga rakannya iaitu Marhana demi mendapatkan zuriat.

Namun begitu, selepas mereka berkahwin timbul perasaan cemburu, Farah mula tidak dapat mengawalnya apabila melihat kemesraan Marhana dan Syed dihadapannya.

Telefilem Pilih Aku Atau Dia Di TV9

Telefilem Pilih Aku Atau Dia Di TV9

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post