Siaran Langsung Sri Pahang FC Vs Kelantan FC Liga Super 2023

Siaran Langsung Keputusan Sri Pahang Vs Kelantan Liga Super 2023

Minggu kedua Liga Super 2023 diteruskan lagi dan kali ini bakal mempertemukan Sri Pahang FC dan Kelantan FC yang mana perlawanan ini bakal diadakan pada 2 Mac 2023, hari Khamis bertempat di Stadium Darul Makmur.

Kita bakal dapat saksikan sekali lagi pertembungan atau 'derby pantai timur' yang mana suatu ketika dahulu pastinya akan memberikan persaingat sengit antara kedua-dua pasukan ini. The Red Warriors bertemu Tok Gajah.

Adakah kali ini dengan nama-nama besar Sri Pahang dapat meraih 3 mata apabila berdepan dengan Kelantan. Atau adakah Kelantan akan membuat kejutan dalam perlawanan ini? Nantikan pada hari Khamis ini.

Senarai Pemain Kesebelasan Utama Untuk Sri Pahang Dan Kelantan

Berikut merupakan senarai pemain kesebelasan utama bagi kedua-dua pemain bagi mengharungi aksi Liga Super kali ini.

Jadual Dan Tayangan Siaran Langsung Sri Pahang Vs Kelantan Dalam Liga Super 2023

Jadi orang-orang Pahang jangan lupa untuk penuhkan stadium pada Khamis ini dan pastinya penyokong lawan tidak akan melepaskan peluang ini untuk bertandang ke Kuantan. Dapatkan tiket secara online sekarang di www.tickethotline.com.my.

Bagi yang jauh dan tidak berkesempatan untuk datang, anda boleh saksikan secara langsung di kaca tv menerusi saluran Astro Arena Bola 803 atau secara online di Astro Go. Selain itu, anda juga boleh strim di Sooka dengan langganan serendah RM4.90 untuk satu perlawanan.

Jadi kepada semua peminat bola sepak tempatan, jangan terlepas untuk saksikan perlawanan ini secara langsung. Berikut merupakan jadual dan keputusan antara Sri Pahang dan Kelantan untuk aksi Liga Super 2023 LS2

3 Mac 2023 (Khamis)

FT  : Sri Pahang (4) - (1) Kelantan

  • Kpah Sherman 12'
  • Kevin Ingreso 38'
  • Sergio Aguero 43'
  • Stefano Brundo 45+1'
  • Miguel Cifuentes 90+5'

Masa : 9.00 Malam
Tempat : Stadium Darul Makmur
Tayangan : Arena Bola 803
Live Streaming : Link 1 | Link 2

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post