Cara Dapatkan Sales Yang Banyak Di Shopee Tahun 2024

Cara Naikkan Sales Di Shopee

Anda mungkin sudah mula mendaftar di Shopee sebagai saller dan cuba untuk mula menjual dan naikkan sales di Shopee. Tetapi sepertinya produk tersebut tak laku atau penjualan agak perlahan dari hari ke hari.

BACACara Mendaftar Dan Berniaga Di Shopee

Bila bukak Facebook, kita selalu tengok orang share kejayaan jual barang beribu-ribu parcel di Shopee bersama kepingan tebal AWB beserta stok di gudang penuh berkotak-kotak.

Tapi kadang dieorang tak pernah cerita dari mana dieorang dapatkan sumber produk tersebut. Selain itu, dieorang juga tak share pun macam mana dia tahu produk tu dapat sambutan sampai dia berani ambil stok dengan begitu banyak.

tips banyakkan sales di shopee

tips banyakkan sales di shopee

Mereka sanggup dapatkan stok atau produk tersebut berkotak-kotak penuh gudang dan macam mana dia promosi supaya produk yang dia beli tak sendu berabuk di gudang.

Logiknya dieorang memang takkan cerita lah

Kalau dia cerita semua rahsia kejayaan tersebut, itu sudah pastinya akan menambah pesaing dalam bisnes atau perniagaannya. Kalau tambah pesaing, pastinya susah sikit nak kembangkan perniagaankan. Siapa je suka ramai pesaing kan?

Tapi kini, semua rahsia tu dibongkarkan dalam sebuah ebook berjudul "Otai Shopee" ni. 

Rahsia Dan Cara Naikkan Sales Di Shopee Yang Jarang Dikongsikan

Apa benda yang dikongsikan dalam ebook Otai Shopee ini?

1)  Bagaimana cara nak buat kajian produk apa yang laku di Shopee secara manual atau menggunakan software tools rahsia.

2)  Bila dah jumpa produk apa yang laku, proses seterusnya ialah untuk mencari supplier yang realible dari segi harga dan kualiti.

3)  Bila dah jumpa supplier pula, macam mana cara pembelian yang paling selamat, tak perlu risau produk tak sampai atau ditipu.

4)  Bila produk dah sampai, seterusnya ialah bagaimana untuk mempromosinya dengan cara yang paling berkesan. Macam mana untuk setup Shopee Ads dengan cara yang betul supaya kos menjadi minima dan jualan menjadi maksima.

5)  Selain itu juga, ada satu teknik promosi viral yang selalu digunakan oleh top seller di Shopee turut dikongsikan. Teknik ni sangat berkesan, tetapi hampir tiada yang share teknik ini.

Ebook ini sangat padat serta straight to the point! Senang nak faham.

Harga pengenalan hanya RM50, harga yang sangat mampu milik untuk membantu penjual-penjual online bangkit semula dalam fasa endemik ini… 

Teknik yang dikongsikan juga tidak hanya khusus untuk Shopee, ia boleh digunapakai di semua shopping platform, Lazada, Facebook, Instagram, Tiktok dan lain-lain. Malah ia boleh juga digunapakai sekiranya anda mahu menjual barang secara offline di kedai anda.

BACACara Daftar Dan Buat Duit Daripada Affiliate Shopee Untuk Tahun 2022

Dengan sekali pembayaran, anda akan dapat juga 3 ebook eksklusif percuma iaitu senarai 100 produk laku keras berserta supplier, rahsia jadi founder produk laris dengan pantas dan senarai 200 kedai terlaris di Shopee.

panduan cara naikkan sales di shopee

Kalau ikutkan ebook ini sebenarnya adalah untuk mereka yang kategori level intermediate dan advance yang sepatutnya harga lebih tinggi.

Tapi disebabkan sales anda di Shopee pun masih belum rancak dan masih tercari-cari lagi produk hot seller, jadi tawaran harga pun sangat-sangat mampu milik.

Cara untuk dapatkan panduan ini adalah dengan klik pada banner dibawah.

Semoga memberi manfaat. 

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post