Pre Season Perlawanan UD Castellonense vs JDT (Live Streaming)

Pre Season Perlawanan UD Castellonense vs JDT (Live Streaming)

Skuad Harimau Selatan kini kembali semula untuk perlawanan seterusnya dalam kempen pre season UD Castelonense vs JDT dimana akan berlangsung pada 23 April 2024, hari Selasa.

Perlawanan ini akan diadakan di Stadium Olimpic Camilo Cano yang mana waktu tempatan berlangsung pada malam Isnin, 22 April. Kita di Malaysia pada pagi Selasa.

Ini merupakan perlawanan ketiga dalam kempen pra musim JDT in Spain yang mana perlawanan pertama bertemu Real Murcia dan perlawanan kedua berdepan La Nucia.

JDT sepertinya masih beraksi dengan baik apabila menang kedua-dua perlawanan tersebut. Berjaya menjaringkan 3 gol tanpa balas ketika bertemu Real Murcia dan juga menang ke atas La Nucia dengan jaringan 3-1.

Kali ini, JDT akan membuat perhitungan dengan sebuah lagi kelab daripada liga sepanyol iaitu UD Castellonense yang kini bermain di liga divisyen 5.

Masih berbaki beberapa perlawanan lagi untuk kelab tersebut sebelum berakhirnya saingan liga untuk musim 2024/2025. Pastinya mereka ingin mencari rentak permain yang lebih untuk terus berikan saingan.

Adakah JDT mampu untuk dapatkan kemenangan ketiga pula dalam tempoh pre season kali ini? Atau UD Castellonense berjaya mencipta kejutan?

Siaran Langsung UD Castellonense vs JDT - Live Streaming

Jika dilihat kedua-dua perlawanan sebelum ini tiada tayangan siaran langsung yang disediakan sama ada dari pihak Astro mahupun RTM termasuk juga pihak penyiaran tempatan.

Hanya diharapkan daripada pihak ketiga untuk menyiarkan live streaming. Jika ada tayangan, akan dikemaskini dari semasa ke semasa.

Pre Season Perlawanan UD Castellonense vs JDT (Live Streaming)

Jadual Dan Keputusan Terkini

Berikut adalah jadual perlawanan UD Castellonense vs JDT yang berlangsung pada 23 April 2024, hari Selasa bertempat di Stadium Olimpic Camilo Cano.

23 April 2024 (Selasa)

UD Castellonense vs JDT

Masa : 2.00 am (waktu Malaysia)
Venue : Stadium Olimpico Camilo Cano
TV : Tiada
Live Streaming (akan dikemaskini) : Link 1

Aiman
Aiman Suka kongsikan info menarik dan pengalaman sendiri berkaitan pelbagai perkara | aiman6991@gmail.com

Post a Comment for "Pre Season Perlawanan UD Castellonense vs JDT (Live Streaming)"